וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיסים לטיסה המסחרית הראשונה של מטוס איירבוס A380 סופרג'מבו נמכרים ב-eBay

הדר תדמור

28.8.2007 / 10:05

סינגפור איירליינס, אשר תשיק את הטיסה המסחרית הראשונה של המטוס באוקטובר, תתרום את כל הרווחים לצדקה



כרטיסים לטיסה המסחרית הראשונה של מטוס הענק של איירבוס - A380 סופרג'מבו - נמכרים באתר המכירות הפומביות eBay על ידי חברת התעופה סינגפור איירליינס. מעט אחרי שהחברה הסינגפורית הציגה את הכרטיסים למכירה - ההצעות הגיעו ל-2,550 דולר. המכירה הפומבית תיסגר ב-10 בספטמבר.



לפי סינגפור איירליינס, מרבית המושבים בטיסה המסחרית הראשונה של מטוס הסופרג'מבו יוצעו למכירה. מחיר הפתיחה לכרטיסים עומד על 3.8 דולרים למחלקת תיירים ו-380 לחבילת היוקרה. לפי סינגפור איירליינס, כל הרווחים מהמכירות הפומביות יועברו לצדקה.



הטיסה המסחרית הראשונה של מטוס A380 סופרג'מבו תיערך ב-25 באוקטובר, מנמל הבית בסינגפור לסידני, אוסטרליה. הטיסה תסמן את סופו של המסע המפרך שעבר ה-A380 עד שהגיע לפעילות מסחרית.



בעקבות בעיות חיווט שנתגלו בו, התעכבה השקת המטוס בשנתיים. העיכוב הסב הפסדים רבים לאיירבוס ולחברה האם שלה EADS. האיחור בייצור המטוס החדש גרם לגלישה של 30% מעבר לתקציב התוכנית שעמד במקור על 12 מיליארד דולר ועלה לחברה כ-13.5 מיליארד דולר.



בעיות החיווט נפתרו בינתיים והמטוס ביצע את טיסת הבכורה שלו - עם נוסעים - בסוף חודש מארס. הנוסעים היו עובדי EADS, איירבוס ועיתונאים.



14 חברות תעופה בעולם הזמינו עד כה 173 מטוסי A380. סינגפור איירליינס הזמינה 19 מטוסים ויש לה אופציה לקנות שישה נוספים. כנפי ה-A380 מעוצבות ומורכבות בבריטניה ונשלחות לאחר מכן למפעל הראשי של איירבוס בטולוז שבצרפת לצורך השלמת ההרכבה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully