וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי מביע אמון בשוק הישראלי

נתן שבע

28.8.2007 / 10:21

בבנק ההשקעות מעניקים "תשואת יתר" על השוק המקומי. " ספק אם התנודתיות בשוק הסתיימה, אבל ממליצים על השווקים המתפתחים"

סיטי מותיר המלצת "תשואת יתר" על ישראל בסקירה על השווקים המתפתחים שהתפרסמה אתמול. "אנחנו ספקנים מהעובדה כי התנודתיות בשוק הסתיימה אבל ממליצים להגדיל את פוזיציה בשווקים המתפתחים", כותבים בסיטי. הסקירה שעוסקת בעיקר בהאטה בארה"ב והשפעתה על השווקים המתעוררים מציינת עוד כי ישראל היא אחד השווקים החשופה ביותר ליצוא לארה"ב, כאשר חברות מתכות רוסיות ויצרניות פולניות וטורקיות עשויות אף הם להיפגע.

"הסקטורים שהניבו את התשואה הגרועה ביותר במהלך ה-Sell Off (מכירה) שהיה בשווקים הם ענפי חומרי הגלם והפיננסים - שני סקטורים שחשופים הכי הרבה להאטה הגלובלית", כותבים בסיטי. בסיטי ממליצים לחזור לשני הסקטורים האלה.

מריל לינץ' מעדכן את רשימת המניות של הבנקים בשווקים המתעוררים. הבנק מכניס את מניית הפועלים לרשימת המניות המומלצות של הבנקים בשווקים האלה. "כאשר הצמיחה בישראל חלשה יותר מאלה של השווקים המתעוררים, הבנק מציג יכולות דפנסיביות". ההמלצה של מריל נותרה על "נייטרלי".

מנגד, לאומי נותרה אחד המניות הפחות מומלצות להשקעה. צמיחה איטית, שקיפות נמוכה ושיעור תשואה על ההון נמוך יותר מזה של הפועלים - 14% לעומת 15% - הם חלק מהסיבות שמובילות את מריל להמלצה הצוננת על לאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully