וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התיירות יעביר 7.5 מיליון שקל לפיתוח, שדרוג ועיצוב כיכר אתרים בתל אביב

עירית רוזנבלום

28.8.2007 / 10:44

בפרויקט יושקעו כ- 25 מיליון שקלים במטרה להפוך את הכיכר למוקד בילוי וליצור רצף טיילתי מדרום לצפון



שר התיירות, יצחק אהרונוביץ', אישר העברת 7.5 מיליון שקל לטובת פרויקט פיתוח, שדרוג ועיצוב כיכר אתרים בתל אביב. 5 מיליון שקל מן התקציב יועברו כבר בימים הקרובים ויתרתו תועבר בתחילת שנת 2008.



הפרויקט המשותף לעיריית תל אביב, חברת אתרים ומשרד התיירות, המממנות אותו במשותף, יחל כבר בשבועות הקרובים במטרה ליצור רצף טיילתי, שיאפשר מעבר בטוח ומהנה - המשתלב בנוף חופה הצפוני של תל אביב - מדרום לצפון ולהשיב את כבודה של הכיכר, שהיוותה בעבר מוקד בילוי ופנאי מרכזי בעיר.



כיכר אתרים נבנתה בשנת 1971 על ידי חברת אתרים, במסגרת פיתוח החופים הצפוניים של תל אביב ובניית בתי מלון מודרניים לאורכם. במסגרת הפיתוח הוחלט על בניית הכיכר, שהיוותה מרכז תיירותי שקישר בין בתי המלון, החופים ושדרות בן גוריון וכללה גם כביש ראשי מקביל לחוף ומגרש חנייה.



הכיכר נחנכה בשנת 1975 והפכה למוקד מסחר, בילוי ותיירות, אך ננטשה בתחילת שנות ה-90.
תוכנית השדרוג תכלול שיפוץ כללי ושינוי מבנה הכיכר, תוך הסרת גדרות בטון ובמקומם הצבת מעקות שקופים, גינון חדש, משטחים להולכי רגל ולרוכבי אופניים, פינות ישיבות והצללות, תוך שילוב יצירות אומנות ושיפוץ של חניון הכיכר.



אהרונוביץ' ציין כי כיכר אתרים הממוקמת במקום האסטרטגי והחשוב - מול חוף הים, במרכז בתי המלון בתל אביב ובליבו של אזור התיירות, הנה בעלת פוטנציאל תיירותי חשוב. "אין ספק כי החלטת עיריית תל אביב לשדרג את הכיכר, שנזנחה משך שנים רבות, ושיתוף הפעולה עם משרד התיירות וחברת אתרים, יתרום לפיתוח כלכלי ותיירותי של האזור, ישפר את כוח המשיכה התיירותי של העיר ויהווה מוקד פנאי ובילוי נוסף עבור התיירים ועבור תושבי תל אביב".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully