וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הצבעים טמבור מסיימת את הרבעון השני עם שיפור בתוצאות: הרווח הנקי גדל ב-34% ל-6.1 מיליון שקל

מיכאל רוכוורגר

28.8.2007 / 11:56

ההכנסות של החברה גדלו ברבעון השני ב-8.3% לעומת הרבעון המקביל - ל-142.6 מיליון שקל



חברת , שבשליטת גרנית הכרמל, מסיימת את הרבעון השני עם שיפור בתוצאות. הרווח הנקי של טמבור גדל ברבעון השני של השנה ב-34%, לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, ל-6.1 מיליון שקל.



חברת טמבור, עוסקת בייצור, ביבוא ובשיווק של צבעים, של חומרים משלימים לתחום הבנייה, של צבעי דפוס ושל מוצרי גבס. הכנסות החברה עלו ברבעון השני ב-8.3% לעומת הרבעון המקביל, ל-142.6 מיליון שקל.



הרווח הגולמי של טמבור ברבעון השני שמר על יציבות לעומת הרבעון המקביל - והסתכם ב-45 מיליון שקל. גם הרווחיות הגולמית מתוך מחזור ההכנסות שמרה על יציבות ברבעון השני, והסתכמה ב-32%.



הרווח התפעולי של טמבור עלה ברבעון השני ב-18.3% לעומת הרבעון המקביל, ל-12.3 מיליון שקל. הרווחיות התפעולית מתוך מחזור ההכנסות הסתכמה ברבעון השני ב-9%, לעומת 8% ברבעון המקביל.



את המחצית הראשונה של השנה סיימה טמבור עם גידול של 9.3% בהכנסות, לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. הכנסות החברה הסתכמו ב-279.6 מיליון שקל. הרווח הנקי של החברה במחצית הראשונה של השנה עלה ב-28.4% לעומת התקופה המקבילה, ל-11.8 מיליון שקל.



בסוף השבוע האחרון דיווחה טמבור על סיום הליך התמחרות לרכישת המגרשים בבעלותה בעכו. המגרש שימש בעבר כאתר ייצור של החברה ופונה ממבנים לפני מספר שנים.



בתום ההתמחרות התקבלה הצעתה של חברת קנית השלום, בהיקף של כ-8.6 מיליון שקל. להערכת טמבור, החברה צפויה לרשום רווח הון של כ-5.6 מיליון שקל עם השלמת העסקה.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully