וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה גדול ל-BVR: תספק ללקוח בינלאומי סימולטור להגנה אווירית תמורת 10.1 מיליון דולר

עומרי כהן

28.8.2007 / 12:06

הסימולטור מאפשר אימון של צוותי הגנה אווירית באמצעות הפעלת מערכות הנשק



חוזה גדול ליצרנית מערכות האימון והסימולציה, , שבשליטת איש העסקים אביב צידון (54%). החברה הודיעה היום כי זכתה בחוזה בהיקף של 10.1 מיליון דולר, לאספקת סימולטור הגנה אווירית ללקוח בינלאומי, אשר שמו לא נמסר לפרסום.



מנכ"ל בי.וי.אר מערכות, אילן גילס, ציין כי בחירת הלקוח בסימולטור של החברה וצבר ההזמנות הגדל והולך שלה בשנה האחרונה, משקפים את בטחונו של השוק הבינלאומי ביכולותיה של בי.וי.אר.



"סימולטור ההגנה האווירית הוא נדבך נוסף וחשוב מאוד לקו המוצרים שלנו ומהווה אבן דרך משמעותית באסטרטגיה לאספקת מערכות בעלות יכולת שילוב וקישור, הן בתחום הסימולטורים והן בתחום האימון החי", אמר גילס.



הסימולטור להגנה אווירית הוא מערכת בעלת תצורה משתנה, התומך בסוגים שונים של נשקי הגנה אווירית לטווח קצר (SHORAD) ומאפשר אימון של צוותי ההגנה האווירית במגוון משימותיהם. זאת, באמצעות הפעלת מערכות הנשק, תוך שילוב של פונקציות שליטה ובקרה.
הסימולטור מורכב משתי מערכות הקרנה ותצוגה גרפית מתקדמות, בקוטר של 14 מטר כל אחת, כאשר בכל אחת מהן ניתן למקם סוגים שונים של נשק הגנה אווירית לטווח קצר.



בי. וי. אר מערכות מפתחת ומייצרת סימולטורים ומערכות לאימון, לתחקור ולהדרכה עבור חילות האוויר, הים והיבשה. החברה מוכרת לצבאות של מדינות בכירות בנאט"ו - כדוגמת בריטניה, צרפת, גרמניה, איטליה, פורטוגל וארה"ב - וכן לישראל ולמדינות נוספות ברחבי דרום אמריקה ואסיה, כגון דרום-קוריאה והודו.



ברבעון הראשון של 2007 גדלו הכנסות החברה ב-78% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ל-4.1 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם ברבעון השני ב-23 אלף דולר, לעומת הפסד נקי של 294 אלף דולר ברבעון המקביל.



בי.וי.אר מחזיקה בצבר הזמנות בהיקף של 21.3 מיליון דולר בסוף מארס 2007. מנייתה נסחרה אמש בוול סטריט במחיר של 16 סנט, המשקף לחברה שווי של כ-20 מיליון דולר.



בעלי עניין נוספים הם חברת ההשקעות HSN ג'נרל מנג'רס (28.2%) של אנשי העסקים גיורא ארדינסט, ניר דור עמיחי בלנדר, אלי סיוון, יואב חרל"פ ועופר לוי, וכן פולאר השקעות (7.2%), שבשליטת זיו פלדמן ודובי וייס, ובנק לאומי (5.2%).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully