וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניסרף, החברה הבת של יוניסל, מפתחת שירות לאיתור הצעות עבודה בסלולר

ערן גבאי

28.8.2007 / 13:13

יוניסל ואינפוג'ין פיתחו השנה את מנוע החיפוש המשותף שהושקעו בו יותר ממיליון דולר



חברת יוניסרף, החברה הבת של יוניסל בעלת מנוע החיפוש הסלולרי 1212, מפתחת שירות חדש שיאפשר איתור הצעות עבודה ממוקדות בזמן אמת. הפיתוח הוא תוצאה של מחקר שבוצע באוניברסיטת בר אילן ושהראה כי 73% ממחפשי העבודה מחפשים באינטרנט. החברה מפתחת פתרון שיאפשר שליחת SMS למספר 1212, בו יציין השולח את המקצוע בו הוא מעוניין למצוא עבודה ותוך דקות ספורות יקבל הישר לטלפון הסלולרי שלו את כל הצעות העבודה הרלוונטיות.



ביוניסרף אומרים כי עד היום עיקר השימוש במנוע החיפוש היה לצורך איתור מידע שקשור למסעדות, הופעות וסרטים. במהלך השנה האחרונה הקימה חברת יוניסל את מנוע החיפוש בסלולר עם אינפוג'ין והחלה בשיתוף פעולה גם עם חברת נטקס לקבלת שירותי חיפוש סלולרים באינטרנט. יוניסל ואינפוג'ין (InfoGin) פיתחו את מנוע החיפוש במשך כשנה וחצי והושקעו בו יותר ממיליון דולר.



המנוע מאפשר גישה מלאה לכל תכני האינטרנט - בדומה לחיפוש המתבצע ברשת האינטרנט - זאת, בהקשה פשוטה על הספרות 1212 במכשיר הסלולר והקלדה של כל מילת חיפוש. מנוע החיפוש של יוניסרף יודע בנוסף לזהות את מכשיר הסלולר של המשתמש ולהתאים לו את תוצאות החיפוש, זאת בהתאם לסוג המכשיר ולתכני המפעיל הסלולרי הרלוונטים.



קרוב ל-10% מסך המנויים הסלולרים בישראל מבצעים כיום גלישה סלולרית באמצעות הפורטלים של חברות הסלולר. ביוניסל אומדים את שווי שוק האינטרנט הסלולרי בישראל בעשרות מיליוני שקלים בשנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully