וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת MAM'Z תעוצב בסגנון של דירות רווקים ותפתח עוד 15 סניפים בתוך כשנה

גלי ברגר

28.8.2007 / 14:26

עד סוף השנה הנוכחית ייפתחו שבע חנויות נוספות; הרשת מונה כיום כחמישה סניפים



הקונספט של אבי מלכה לחנויות רשת הצעירים MAM'Z הוא עיצובן כדירות רווקים. כל חנות מחמשת החנויות הקיימות תעוצב בצורה שונה כדירת לופט, ועד סוף השנה ייפתחו 7 חנויות נוספות.



כפי שנכתב ב-TheMarker, אבי מלכה, הבעלים של רשתות ML ו-MLmen, מתכנן לפתוח בתוך שנה 15 חנויות של רשת MAM'Z שאותה רכש בינואר 2007. הרשת, שפונה לקהל צעיר, חובב מועדונים וטרנדים, מונה כיום חמישה סניפים ופעילותה אינה רווחית.



מלכה נאלץ לחכות לאישור הבנקים לרכישה, שכן לרשת היו חובות. הוא מתכוון לפתוח בשלב הראשון שלושה סניפים בגודל של 60-100 מ"ר בהשקעה של 100 אלף דולר לסניף. הסניפים ייפתחו עד ספטמבר במרכז הקניות גנדן בפולג שבנתניה, בקריון בצפון ובקניון עזריאלי בתל אביב - שעמו מנהלת החברה משא ומתן מתקדם.



מלכה העריך כי עד סוף 2008 תגלגל רשת MAM'Z מחזור של כ-40 מיליון שקל. כשרכש מלכה את הרשת, היה מחזור המכירות שלה 8-10 מיליון שקל והיא מכרה כסיטונית ל-80 נקודות מכירה. עם הרכישה ביצע מלכה שתי פעולות: האחת, להעביר את המעצבים דודו מלאך ומיטל נחמיאס, שהקימו את הרשת, למטה של ML באיזור נתניה, והשנייה, להעביר את הייצור מישראל לסין, הודו וקוריאה.



רשת MAM'Z הוקמה ב-2002 על ידי המעצבים מלאך ונחמיאס. ב-2005 נרכשה על ידי איש ההיי-טק ציון אליאסף, לפי שווי של 2 מיליון דולר. ההערכות הן כי מלכה רכש אותה לפי שווי נמוך מזה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully