וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרשויות לא דואגות לטובת לקוחות חפציבה"

נורית רוט

28.8.2007 / 21:12

כך מרדכי יונה במכתב לראש הממשלה: "כל שמעסיקני כיום הוא הניסיון לסייע למציאת פתרון מיטבי לאלפי רוכשי הדירות והנושים של הקבוצה"

מרדכי יונה, מייסד קבוצת חפציבה ואביו של בועז יונה, מנכ"ל הקבוצה שברח מהארץ, פנה אתמול במכתב לראש הממשלה אהוד אולמרט. במכתב מלין יונה על כך שרשויות החקירה מונעות ממנו אפשרות לסייע בשיקום החברה.

יונה אומר כי אינו מבקש דבר לעצמו. "כל שמעסיקני כיום הוא הניסיון לסייע למציאת פתרון מיטבי ואפשרי לאלפי רוכשי הדירות והנושים של הקבוצה". עוד מציין יונה כי "אני נכון להירתם ולעשות את כל אשר לאל ידי, בהשקעת מאמצים פיזיים ובמימון, כדי לסייע במלאכת שיקום קבוצת החברות, כך שככל שניתן, הדיירים שרכשו דירות מהקבוצה יקבלו אותן ולבעלי החוב ישולם המגיע להם".

לדברי יונה, המשבר אליו נקלעה הקבוצה אינו נובע ממחסור בנכסים ביחס לשיעור ההתחייבויות, ולכן אין לשלול את הסיכוי שבכוחו של המנהל המיוחד שמונה לחפציבה, עו"ד יצחק מלכו, להוביל לחילוץ הקבוצה מן המשבר.

לטענת יונה, בשל המגבלות שהוטלו עליו באחרונה במסגרת חקירת הרשויות, צומצמה מאוד אפשרותו המעשית לממש באופן מיטבי את אפשרויותיו לסייע למנהל המיוחד. לדבריו, לנגד עיני כולם, ובכלל זה רשויות החקירה, צריך לעמוד האינטרס של יצירת התנאים האופטימלים להצלחת פעולות השיקום למען הדיירים והנושים. "לצערי, לא כך רואות את הדברים הרשויות החוקרות", אומר יונה.

על מנת לספק למנהל המיוחד את הדרוש לו להשלמת תוכנית ההבראה, מבקש יונה לאפשר לו להפעיל צוות מצומצם של כחמישה אנשים מעובדי הקבוצה. עובדים אלה יסייעו בהשלמת הנתונים הנדרשים לתוכנית ההבראה, וכן לאפשר לו לחזור מיד למשרדו, בו נמצאים נתוני הפרויקטים השונים. כל עיכוב נוסף בהשלמת תוכנית השיקום, טוען יונה, יביא לנזק בלתי הפיך שניתן יהיה רק להצטער עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully