וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הנדל"ן לנדמארק גרופ רכשה קרקע תמורת 3 מיליון יורו; מבקשת להקים פרויקט מגורים בקלינינגרד, רוסיה

מיכאל רוכוורגר

28.8.2007 / 18:27

הפרויקט המתוכנן צפוי לכלול כ-400 יחידות דיור



חברת לנדמארק גרופ מדווחת כי חתמה אתמול על הסכם לרכישת קרקע בקלינינגרד, רוסיה. את הקרקע רכשה לנדמארק ביחד עם חברת יזמות וניהול מקומית. לנדמארק צפויה להחזיק ב-80% מהזכויות בפרויקט.



הקרקע הנרכשת משתרעת על פני 28 דונם ומיועדת לבניית כ-400 יחידות דיור וכן מסחר בשטח כולל של כ-50 אלף מ"ר. עלות הקרקע מסתכמת ב-3 מיליון יורו.



מנכ"ל לנדמארק גרופ, יוסי עוז, ציין כי "החברה ממשיכה לבחון את השווקים במזרח אירופה והגיעה למסקנה כי קלנינגרד מהווה יעד פוטנציאלי בתחום הנדל"ן למגורים".



לנדמארק גרופ, שבשליטת נמרוד טבי ויוסי עוז, עוסקת בפיתוח, השבחה, וייזום פרויקטים בנדל"ן, בעיקר במזרח אירופה ובארה"ב. החברה מתמחה בשיתופי פעולה אסטרטגיים ועסקיים ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. לפני כחודשיים, גייסה החברה חבילה של כ-242 מיליון שקל.



מאז ההנפקה, הודיעה החברה, בין השאר, על כניסתה לשותפות בפרויקט מגורים ל-850 דירות בבודפשט, הונגריה, בשיתוף חברה בשליטת יולי עופר. כמו כן, דיווחה החברה על רכישת 50% משטח מועדון גולף הבינלאומי בוורשה וכן על רכישת קרקע המשתרעת על פני 50 דונם לבניית פרויקט של 100 אלף מ"ר של מגורי יוקרה ומסחר בגדנסק, פולין.



בנוסף, דיווחה החברה על חתימת הסכם שיתוף פעולה למימון הפרויקטים בפולין, עם בית ההשקעות האמריקאי קרלטון גרופ.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully