וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: ירידה ראשונה מזה למעלה משבוע בהובלת מגזר הפיננסים; לונדון איבדה 1.9% ופאריס צנחה ב-2%

טלי גולדשטיין

28.8.2007 / 19:06

חברת הטלפון והאינטרנט ורסטל צנחה ב-28.8% לאחר שדיווחה על הפסד רחב יותר ברבעון השני



בורסות אירופה רשמו את הירידה הראשונה מזה למעלה משבוע. את הירידות הובילו חברות הפיננסים. הירידה באה בעקבות ירידות אמש בוול סטריט, וירידות במניות חברות הפיננסים הבוקר באסיה. בורסת לונדון איבדה 1.9%, בורסת פרנקפורט רשמה ירידה של 0.7% ובורסת פאריס צנחה ב-2%.



מניית בנק BNP פאריבה ירדה ב-3.4%. מניית רויאל בנק אוף סקוטלנד ירדה ב-3.1%. מניית ABN אמרו ירדה ב-2.1%. מניית AXA, חברת הביטוח הגדולה באירופה, ירדה ב-3%.



מניית קדבורי שוופס ירדה ב-1.1%. ענקית המזון והמשקאות קדבורי שוופס תשיק מחדש את חטיף השוקולד "וויספה" (Wispa), לאחר ש-14 אלף צרכנים הצטרפו לקריאה להחזרתו למדפים באמצעות אתר הרשתות החברתיות פייסבוק. קדבורי, שהפסיקה את ייצור החטיף לפני ארבע שנים, תשווקו שוב החל מאוקטובר.



דויטשה פוסט, חברת הדואר הגדולה באירופה, ירד ב-3.1%, לאחר שבנק ההשקעות גולדמן סאקס הוריד את המלצתו למניית החברה ל"מכירה" מ"קנייה".



רשת המזון אהולד ירדה ב-4.1%. החברה צפויה לדווח בהמשך השבוע על ירידה ברווח של הרבעון השני על רקע היחלשות הדולר ועלויות של הוזלת מחירים ושיפוץ סניפים. טסקו הבריטית ירדה ב-1.6%.



מפעילת בורסת לונדון LSE עלתה ב-2.4%. סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי מפעילות הבורסות NYSE יורונקסט ו-ASX האוסטרלית עשויות לשקול רכישת חלק מהנתח שמחזיקה בורסת נאסד"ק ב-LSE.



חברת ניהול הכספים הנדרסון הבריטית זינקה ב-6.1% לאחר שסיטי העלה את המלצתו למנייתה ל"קניה" מ"החזק".



חברת הטלפון והאינטרנט הגרמנית ורסטל צנחה ב-28.8% לאחר שדיווחה על הפסד רחב יותר ברבעון השני של 77.1 מיליון דולר והורידה את תחזית הרווח המכירות לשנה כולה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully