וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון ופרטנר ישפרו שקיפות החשבונית

ערן גבאי

29.8.2007 / 7:26

עקב הלחץ של הכנסת ומשרד התקשורת, פלאפון תגבש חשבונית חדשה יחד עם פורום צרכנים ופרטנר תחל לבצע פיילוט באוקטובר

הלחץ מצד ועדת הכלכלה של הכנסת ומשרד התקשורת והאיום בחקיקה עושים את שלהם: שתיים משלוש חברות הסלולר הגדולות התחייבו כי ישיקו חשבוניות שקופות יותר למנוייהן.

חברת פלאפון היא הראשונה שנענית ליוזמת ועדת המשנה של ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ גלעד ארדן (ליכוד), בעניין שקיפות החשבונית: החברה הודיעה אתמול על נכונותה להפיק חשבונית ברורה ופשוטה יותר ללקוחותיה. החברה שלחה מכתבים ברוח זו לשר התקשורת אריאל אטיאס ולח"כ ארדן.

במסגרת זו תקים פלאפון פורום צרכנים שעמו תגובש חשבונית אופטימלית, והחברה תפעל בשיתוף אותו פורום לבחירת מתכונת ועיצוב החשבונית. מבנה החשבונית שייבחר יפורסם באתר האינטרנט של פלאפון, ולקוחות החברה יוכלו לבחור מבין כמה חלופות. ועדת המשנה של ועדת הכלכלה דנה אתמול בעניין השקיפות בשוק הסלולר, והצטרפה למהלך של משרד התקשורת לחייב את חברות הסלולר לפרסם חשבונית נהירה ושקופה יותר למנוי.

בול בשבילנו

ח"כ ארדן ביקש כי החשבונית תכלול את שם התוכנית שבה משתמש המנוי, את מאפייניה ואת צורת החיוב בה - וכן את משך השיחות הכולל של המנוי ומספר הודעות הטקסט ששלח בהשוואה לצריכה שלו בחודשים האחרונים. ארדן ציין כי אם דרישה זו של הוועדה לא תיענה, הוא ישקול חקיקה. ועדת המשנה תמשיך להתכנס אחת לשבועיים, ובכוונתה לפרסם את מסקנותיה עד סוף 2007.

חברת פרטנר, שהציגה כבר לפני כמה חודשים את תוכנית "בול בשבילך" להגברת השקיפות בפני הלקוחות, תחל באוקטובר לבצע פיילוט להשקת חשבונית חדשה. פרטנר תשנה את החשבונית שלה על סמך סקרים ומחקרי עומק שקיימה עם הלקוחות במהלך יותר מחצי שנה.

בפרטנר אומרים כי החשבונית החדשה תכלול ריכוז כל החיוביים של המנויים תחת הלקוח; דף פירוט חשבון לכל מנוי; ותצוגה ויזואלית פשוטה באמצעות גרפים שיציגו חיוב לאורך חצי שנה והתפלגות צריכה (שיחות, תוכן, SMS, וגלישה סלולרית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully