וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתמיר פישמן אופטימיים לגבי אלביט מערכות: "החברה נהנית מצבר הזמנות מבטיח ואינה תלויה בטלטלות בשווקים"

מיכאל רוכוורגר

29.8.2007 / 10:23

תמיר פישמן מעניקים למניה המלצת "קנייה" ונוקבים במחיר של 55 דולר, הגבוה ב-23% ממחירה בשוק



"השיקולים לרכישת מוצרי מושפעים מהקשר פוליטי ומדיני ולא ממגמות כלכליות. בנוסף לכך, החברה נהנית מצבר הזמנות מבטיח. כל אלה הופכים את החברה ליציבה ואת המניה לדפנסיווית". כך כותבים כלכלני בית ההשקעות תמיר פישמן בסקירתם על אלביט מערכות.



כלכלני תמיר פישמן מעניקים לאלביט מערכות המלצת "קנייה", ונוקבים במחיר יעד של 55 דולר, הגבוה ב-23% ממחירה בשוק, נכון לפתיחת המסחר הבוקר.



אלביט מערכות מייצרת ומפתחת מערכות אלקטרוניות מתקדמות בתחום הביטחוני ללקוחותיה בכל רחבי העולם. החברה פועלת בעיקר בתחומים הבאים: מערכות שליטה ובקרה מוטסות ויבשתיות, השבחת מערכות לוחמה, אמצעים אלקטרו-אופטיים ועוד.



בתמיר פישמן מציינים כי היתרון העסקי המהותי של אלביט מערכות, נעוץ בכך שמכירות החברה מושפעות בעיקר מתקציבי הביטחון במדינות השונות ברחבי העולם ואינן תלויות במגמות בשווקים.



כלכלני תמיר פישמן מוסיפים כי מאז הפיגועים שהתרחשו ב-11 בספטמבר ב-2001 בארה"ב, ממשלות העולם דואגות להקצות יותר משאבים למערכות ביטחוניות, כשהמגמה החיובית הזאת צפויה להמשך, ולהיטיב עם אלביט מערכות.



יתרון עסקי נוסף, ממנו צפויה אלביט מערכות ליהנות, טמון להערכת תמיר פישמן, בעובדה כי מספר רב של מדינות ברחבי העולם נוטות לוותר על רכישת אמצעי לחימה חדישים, ומעדיפות לבצע השבחה של ציוד קיים בעלויות פחותות יותר מאשר רכישת ציוד חדש.



אלביט מערכות, צפויה ליהנות מן המגמה הזאת, שכן אחת מן ההתמחויות של החברה הינו השבחת אמצעי לחימה קיימים, וזאת לעומת מתחרותיה האחרות המתמחים בפיתוח ציוד חדיש.



כלכלני תמיר פישמן, מציינים כי המגבלה העיקרית להתפתחותה של אלביט מערכות, הינה מחויבותה לאינטרסים הפוליטים של הממשל האמריקאי.



אלביט מערכות סיימה את הרבעון השני של שנת 2007 עם צמיחה של 36% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, והסתכמו ב-468.2 מיליון דולר. נכון לפרסום התוצאות למחצית הראשונה של השנה, הגיע צבר הזמנות של החברה ל-4.196 מיליארד דולר. מאז תחילת הרבעון הנוכחי הצבר הולך וגדל. החברה נסחרת היום לפי שווי שוק של 7.85 מיליארד שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully