וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישת אחזקות ב-14 חברות חדשות, הנפקה אחת ומימושים סידרו לקמן אחזקות רווח של כ-36 מ' ש' במחצית הראשונה

שרון שפורר

29.8.2007 / 12:57

ההכנסות של הקבוצה שבשליטת רוני אלרואי הסתכמו בסוף המחצית בכ-822 מיליון שקל



עם 14 חברות שנוספו לה במחצית הראשונה של 2007, לעומת המקבילה ב-2006, בנוסף לרווחי הון ממימושים והנפקות שנפ, נראה כי ל שבשליטת רוני אלרואי לא היתה כל ברירה מלבד הצגת זינוק אדיר בשורה התחתונה. וכך אכן עשתה כשסיימה אותה עם רווח נקי של 35.8 מיליון שקל שהניב הכנסות של 822 מיליון שקל. גם התמונה ברבעון השני הייתה דומה, כשהרווח הנקי של קמן טיפס ל-23.7 מיליון שקל והכנסותיה הסתכמו ב-421 מיליון שקל.



אלרואי, החתן של איש העסקים יצחק תשובה, פצח בשנה האחרונה במסע רכישות אינטנסיווי, ובכלל זה רכש גם את חברות התעשיה והסחר פינקלשטיין, הגליל, פרימקורה ו-DSP. יתירה מכך, הדו"חות עדיין לא כוללים את החברות אביגדור, סלדון ואקווה מייקר, וש. בר שרכישתן הושלמה לאחר תאריך המאזן.



קמן נהנתה במחצית הזו גם מרווחי הון שנבעו לה ממימוש אחזקות בקבוצה. בסך הכל, רשמה החברה במחצית הראשונה הכנסות אחרות של כ-26.8 מיליון שקל. העסקות האלו כוללות מכירת 10% ממניות ניו-פארם לעידו ברגמן (כ-15.1 מיליון שקל תמורת 10% מהחברה), השקעה ראשונה של קונצרן שמרוק בחברות קמן סחר ומנדלסון (כ-50 מיליון שקל תמורת 20% ממניותיהן), מימוש מניות דלק ארה"ב על ידי ישאל (בתמורה לכ-49 מיליון שקל) ורווח מהנפקת מניות חברת שנפ בבורסה בתל אביב (גיוס של כ-80 מיליון שקל במניות ובאג"ח).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully