וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווי זהב תשלים המיזוג התפעולי עם אינטרנט זהב בנובמבר: נמצאת בתנופת השקעות בחוות שרתים ובמרכז השירות

ערן גבאי

29.8.2007 / 14:15

כך נודע ל-TheMarker; החברה תעשה שימוש בנובמבר במערכת בילינג אחת



חברת קווי זהב, שהתמזגה לפני יותר מחצי שנה עם חברת , צפויה להשלים את המיזוג התפעולי בין החברות והתחלת שימוש במערכת בילינג אחת כבר בנובמבר השנה. במקביל, נמצאת החברה בתנופת השקעות בחוות שרתים חדשה בשטח של כאלף מטר בהשקעה של כמה מיליוני שקלים, ובהרחבת אתר שירות הלקוחות של החברה בראשון לציון בהשקעה של מיליוני שקלים רבים נוספים. כך נודע ל-TheMarker.



למעשה, קווי זהב ממשיכה את ההתקשרות עם אמדוקס שהחלה בסוף 2000, אז רכשה החברה מאמדוקס את פתרון הבילינג שלה. הרחבת חוות השרתים היא השקעה חדשה של החברה, לאחר שבסוף 2000 הקימה את חוות השרתים שלה לטובת אחסון אתרים ואירוח של שרתי לקוחות.



באשר להשקעה במיזוג מערכי שירות הלקוחות של קווי זהב ואינטרנט זהב למוקד בראשון לציון, הרי שההיערכות זו צפויה להימשך כשנה. קווי זהב ביצעה שדרוג כולל במערכות מרכז שירות הלקוחות שלה במהלך 2005, ובמסגרתו העתיקה את ארבעת מוקדי השירות שלה לראשון לציון וגייסה אז עובדים רבים. כעת, לאחר המיזוג עם אינטרנט זהב, החברה הממוזגת, בניהולה של המנכ"לית סטלה הנדלר, מבצעת קיצוץ הדרגתי בכוח האדם, והחברה קטנה במצבת כוח האדם מכ-2,200 עובדים לכ-1,550 עובדים כיום.



פעילות התקשורת של אינטרנט זהב, שהיא הפעילות הממוזגת שבין אינטרנט זהב וקווי זהב, ייצרה לאינטרנט זהב ברבעון השני של 2007 הכנסות של 277.3 מיליון שקל בדומה לאלה ברבעון הקודם.



הרווח התפעולי של הפעילות צמח לכ-40.3 מיליון שקל לעומת כ-31 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2007. ה-EBITDA של פעילות התקשורת הסתכמה בכ-62 מיליון שקל ברבעון השני.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully