וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוני חץ מסיימת את הרבעון השני של השנה עם יציבות בתוצאות: הרווח הנקי עלה ב-9.6% ל-108.3 מיליון שקל

מיכאל רוכוורגר

29.8.2007 / 14:40

הכנסות החברה קטנו ברבעון השני ב-6.5 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל - ל-246 מיליון שקל



חברת , שבשליטת נתן חץ ומשפחת ורטהיים, מסיימת את הרבעון השני ואת המחצית הראשונה של השנה עם יציבות בתוצאות. החל ברבעון הראשון של 2007 מציגה החברה את תוצאותיה בהתאם לתקינה החשבונאית הבינלאומית (IFRS). הרווח הנקי של החברה לפי IFRS ברבעון השני של השנה, עלה ב-9.6% לעומת הרבעון השני בשנה שעברה, ל-108.3 מיליון שקל.



סך ההכנסות של החברה, הפועלת בעיקר בתחומי הנדל"ן המניב בישראל וכן בשווייץ, בריטניה, קנדה, ארה"ב והודו, קטנו ברבעון השני של השנה ב-6.5 מיליון שקל, לעומת הרבעון המקביל, והסתכמו ב- 246 מיליון שקל.







עיקר הירידה בהכנסות נובעת מרווחי הון בהיקף של עשרות מיליוני שקל שנרשמו בתקופה המקבילה בעקבות מימוש האחזקה בחברת עוגן נדל"ן, וכן כתוצאה מירידה בשיעור האחזקה בחברת אמות השקעות. עם זאת, ההכנסות מדמי שכירות וניהול נכסי נדל"ן להשקעה גדלו ברבעון השני ב-14% לעומת הרבעון המקביל, ל-72.3 מיליון שקל.



הוצאות המימון של החברה גדלו ב-19% לעומת הרבעון המקביל ל-80.45 מיליון שקל. עיקר הגידול בהוצאות המימון של החברה היה מנטילת אשראי גבוה לצורך מימון השקעותיה בחברות השונות בעולם.



את המחצית הראשונה של השנה סיימה אלוני חץ עם צמיחה של 13%, לעומת התקופה המקבילה ל-493.6 מיליון שקל. הרווח הנקי של החברה גדל במחצית הראשונה של השנה ב-33.6%, לעומת התקופה המקבילה, והסתכם ב-211.4 מיליון שקל. ההון עצמי של החברה נכון לסיום המחצית הראשונה של השנה הסתכם ב-2.5 מיליארד שקל, לעומת הון עצמי של 2.3 מיליארד שקל בסיום שנת 2006.



העצבנות והטלטלות שפוקדים את השווקים לאחרונה לא פסחו על מניית אלוני חץ, אשר ירדה בחודש האחרון ב-10%, והחברה נסחרת כיום לפי שווי שוק של 2.1 מיליארד שקל.



עם זאת, נראה כי בחברה אינם מופתעים במיוחד מההתפתחויות האחרונות בשווקים, שכן בדו"ח הדירקטוריון מציינים באלוני חץ כי: "לא ברור האם השווקים הגיעו לנקודת שיווי משקל המאפשרת לחזור ולהניח הנחות לגבי קצב הצמיחה, מחיר ההון וזמינותו במדינות השונות".



כמו כן, החברה מציינת בדו"חותיה, כי כחלק ממהלך אסטרטגי מתוכנן, החליטה לחזק את ההון העצמי והנזילות במהלך שנה וחצי האחרונות, וזאת כיוון שראתה את מחירי ההון והחוב כאטרקטיווים. במהלך שנה וחצי גייסה אלוני חץ 2.5 מיליארד שקל, בשוק ההון הישראלי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully