וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות הדואר האלקטרוני

ערן גבאי

29.8.2007 / 15:27

שחקן חדש בתחום תיבות המייל בישראל: השר אטיאס צפוי לאשר לחברת הדואר להקצות תא דואר אלקטרוני ללקוחות

השר אטיאס רואה צורך לחזק את איתנותה הפיננסית של החברה באמצעות הרחבת השירותים שהיא תהיה רשאית להעניק

חברת דואר ישראל תהפוך בקרוב לשחקנית חדשה בתחום תיבות הדואר האלקטרוני. כך עולה מהודעה שהוציא היום משרד התקשורת, בה טוען שר התקשורת, אריאל אטיאס, כי יש לחזק את איתנותה הפיננסית של חברת הדואר באמצעות הרחבת השירותים שהיא תהיה רשאית להעניק.

משרד התקשורת מודיע למעשה שהוא מתכוון לאשר לחברת הדואר להרחיב את תחומי העיסוק שלה מעבר לתחום הדואר המסורתי ולהיכנס לתחום העברת מסרים אלקטרונים. בכך תשתלב למעשה חברת הדואר במגמה הכלל עולמית של כניסת חברות דואר לתחומים אלה. האישור יכלול, בין היתר, מתן אפשרות לחברת הדואר להקצות תא דואר אלקטרוני ללקוחות והעברה מאובטחת של מסרים אליהם.

כמו כן, מודיע המשרד כי שירות מתקדם נוסף שבכוונתו לאשר לחברת הדואר הוא שירותי דואר היברידי, הכולל העברת מסרים אלקטרונים על ידי האזרח לחברת הדואר, הדפסתם בידי החברה והעברתם כמכתבים פיסיים לנמענים.

בשלב זה בכוונת המשרד להגביל את כמות הפריטים שתותר במשלוח ולייעד את שירות דואר היברידי ללקוחות פרטיים ולעסקים קטנים. זאת במטרה למנוע כניסה של חברת הדואר לתחום הפקת דברי דואר, דבר שיקשה על התחרות, שרק התרחבה בענף הדואר באחרונה.

השר אטיאס אמר היום כי "בד בבד עם פתיחת ענף הדואר לתחרות, פועל משרדנו להגדלת בסיס ההכנסות של חברת הדואר, באמצעות אישור כניסתה לתחומי פעילות חדשים, כגון השירותים האלקטרונים והתאמה לדואר מודרני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully