וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון מצוין להראל: מסיימת את הרבעון עם רווח בגובה של 225 מיליון שקל

אתי אפללו

29.8.2007 / 15:36

ההכנסות של הראל מהשקעות פוליסות ביטוחי החיים הסתכמו ב-835.8 מיליון שקל



הסערה שליוותה את בתחילת הרבעון עקב המעילה בבית ההשקעות הולכת ומתפוגגת, ואת הרבעון הנוכחי היא מסיימת עם רווחי שיא בגובה של 225 מיליון שקל. כמו אצל כל חברות הביטוח, שוק ההון החיובי תרם את תרומתו לתוצאות הרבעון השני, וההכנסות של הראל מהשקעות פוליסות ביטוחי החיים הסתכמו ב-835.8 מיליון שקל. הרווח הנקי מתחילת השנה מפעילות שוטפת (בניכוי הרווח החד פעמי) של הראל נאמד ב-399 מיליון שקל. בסוף הרבעון השני ניהלה הראל נכסים בהיקף של 65 מיליארד שקל.



על הראל עבר רבעון עמוס: מלבד המעילה (שהשפעותיה על הד"וחות הכספיים נכללו בדו"חות של הרבעון הקודם), הראל בצעה שינויים פרסונליים בבית ההשקעות, עידכנה את הקוד האתי שלה ונתנה אפשרות לדווח על מעילות או הונאות באופן אנונימי. הראל ממשיכה לחפש במרץ אחר הזדמנויות השקעה בחו"ל ולאחרונה היא הודיעה על רכישת קרן הפנסיה גלעד.



ביטוח חיים



הראל מסיימת את הרבעון עם רווח של 187.7 מיליון שקל בביטוחי חיים, כאשר ההכנסות מהשקעות פוליסות ביטוחי החיים הסתכמו ב-835.8 מיליון שקל ברבעון הנוכחי לעומת 112.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2006, שהיה רבעון חלש במיוחד. הראל גבתה ברבעון הנוכחי 692 מיליון שקל פרמיות בביטוחי חיים, שמהווה ירידה 11% בהיקף הפרמיות שגבתה ברבעון לעומת הרבעון המקביל. אולם תוצאות הרבעון השני של שנת 2006 כללו פרמיה חד-פעמית גבוהה באופן חריג מעסקה עם בזק.



ביטוח כללי



בתחום הביטוח הכללי, מציגה הראל רווח נקי של 88 מליון שקל, עלייה לעומת הרבעון המקביל אשתקד. גם בתחום הביטוח הכללי מציגה הראל עלייה בהכנסות מהשקעות כמו כן מציגה הראל עלייה בהיקף הפרמיות שנגבו, בעיקר בתחומי רכב רכוש וביטוחי בריאות.



בתחום ביטוחי הרכוש האחר (לדוגמא, ביטוחי בתי עסק) חלה ירידה קלה בהיקף הפרמיות, בעיקר משום שפרמיות אלו ברובן דולריות. בתחום הרכב רכוש במחצית הראשונה של שנת 2007, מציגה הראל עלייה של 8% בפרמיות שגבתה ו-25% עלייה ברווח, ביחס למחצית הראשונה של 2006. בתחום רכב החובה, מציגה הראל במחצית הראשונה של 2007 גידול קטן בהיקף הפרמיות שגבתה שנובע מגידול חלקה של הראל בביטוח כלי רכב שבבעלות עובדי המדינה, וירידה קלה ברווח, מקיטון ברווח שהשתחרר בגין שנות חיתום קודמות.



בתחום ביטוחי הבריאות הציגה הראל במחצית הראשונה של שנת 2007 עליה של 10% בהיקף הפרמיות שגבתה, לעומת המחצית הראשונה של שנת 2006, וכן עלייה של 9% ברווח.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully