וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולל בונה: מרדכי יונה כמעט ולא ניהל חשבונות בנק בישראל

נורית רוט

29.8.2007 / 15:51

החברה טוענת כי יונה ניהל בעבר חשבונות בנק בישראל ומסיבות השמורות עמו נסגרו חשבונות אלה



חברת סולל בונה הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים את תגובתה לבקשת מרדכי יונה, לביטול צו העיקול שהוצא נגדו לפי בקשתה, בה טען כי הוא אדם אמיד וכי אין חשש שיבריח את נכסיו.



בתגובה טוענת החברה, באמצעות עוה"ד אפרת רנד ודנה יאראק ממשרד מ. פירון, כי יונה מתעלם בבקשתו לחלוטין ממצבה של קבוצת חפציבה ומהגורמים להתמוטטותה, מהברחת הנכסים ומאי הסדרים שהתגלו בחפציבה.



בנוסף טוענת סולל בונה כי יונה מתעלם מהטענות כי חפציבה לא דיווחה לבנקים המלווים אודות דירות שמכרה, מבריחתו של בנו בועז יונה מהארץ ומהאשמות שהוטחו נגד מרדכי יונה עצמו כאילו ידע על המשיכות שביצע בנו.



כמו כן, נטען, מתעלם יונה מהעובדה כי בימים אלה מתנהלת נגדו חקירה מקיפה במשטרה בעניין חשדות הנוגעים לפעילותו בחפציבה ולאחריותו להתמוטטותה.



לדברי החברה, יונה יודע את מה שמתברר כעת לסולל בונה ולבית המשפט: כי יונה כמעט ולא ניהל חשבונות בנק בישראל. לפי התגובה, עד כה הודיעו שלושה בנקים בלבד על כך שמתנהל אצלם חשבון על שם יונה, ואולם שני חשבונות אלה מצויים ביתרת חובה - דבר המעורר תהיה שמא ניהל יונה בעבר חשבונות בנק בישראל ומסיבות השמורות עמו נסגרו חשבונות אלה.



עוד מוסיפה החברה כי סמוך להגשת תגובתה הודיע מחזיק נוסף כי הוא מנהל קופת גמל על שם מרדכי יונה, אך בקופה נתפסו כספי פיצויים בגובה עשרות אלפי שקלים בלבד. (א 9398/07 בש"א 6589/07)


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully