וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה פותחת חזית שנייה נגד אפל: חנות מוסיקה מקוונת ושירות משחקים גלובלי

דפנה מאור

29.8.2007 / 16:27

השיקה ארבעה דגמים חדשים היום, כולל טלפון מדיה ומשחקים וגירסה חדשה של N95; צופה צמיחה עזה בשוק המולטימדיה



, יצרנית הטלפונים הסלולרים הגדולה ביותר בעולם, השיקה ביום רביעי מיזם המתחרה ישירות בעסקי המדיה המקוונת של אפל. המיזם החדש כולל חנות מוסיקה מקוונת ושירות משחקי מחשב גלובלי, אשר ייפתחו בסוף השנה.



בנוסף השיקה החברה ארבעה דגמי סלולר חדשים מתוחכמים, שכוללים גם נגן מדיה. החברה צופה כי שוק טלפוני המולטימדיה הגלובלי יצמח ב-120-50 מיליון יחידות השנה, לעומת רמה של 80 מיליון יחידות ב-2006.



, חלוצת המחשבים האישיים ושירותי המדיה הדיגיטלית, פתחה חזית ישירה מול נוקיה משהשיקה השנה את ה-iPhone, הטלפון הסלולרי בעל הלחצן היחיד ומסך המגע, המשמש גם כנגן מוזיקה.



עתה, משמשיקה נוקיה את השירותים החדשים שלה, היא נהפכת בעצם למתחרה במגרש הביתי של אפל. היא תמכור את השירים בשירות המקוון ביורו אחד (1.36 דולר). עבור המשחקים ישלמו המשתמשים 10-6 יורו למשחק תמורת גירסות מלאות.



נוקיה, המחזיקה בנתח של יותר מ-33% משוק הטלפונים הסלולרים העולמי, סובלת מהאטה בצמיחת תחום הסלולר המסורתי - שעיקרו קול ושירותי נתונים פשוטים כמו הודעות טקסט. אולי-פקה קלאוואסו, מנכ"ל החברה, אמר במסיבת עיתונאים בלונדון כי החברה תתחיל למכור טלפונים בעלי מסך מגע - בדומה לזה של ה-iPhone - החל מהשנה הבאה.



נוקיה הזדרזה להשיק את השירות החדש לפני שטלפוני ה-iPhone החלו להימכר באירופה. השקת ה-iPhone בארה"ב לוותה בבהלת קונים, למרות בעיות טכניות באתחול המכשיר החדש ברשתות הסלולר בארה"ב ובעיות בסוללה החד-פעמית שלו.



נוקיה חשפה ביום רביעי טלפון מדיה ומשחקים בשם N81, וגירסה חדשה של הטלפון הרווחי ביותר שלה, N95. בנוסף השיקה דגמי ביניים, נוקיה 5310, ו-5610.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully