וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפ פרישתו הצפויה של חיים קרופסקי מניהול ישראכרט נפתחה בורסת השמות: אורי פז הוא המועמד המוביל

שלומי שפר

29.8.2007 / 20:05

לא מן הנמנע שפז, המוערך בתפקידו הנוכחי, יחליט להישאר בתפקידו ולהתקדם במסלול אחר בבנק



הידיעות על פרישתו האפשרית של מנכ"ל תשלובת ישראכרט, חיים קרופסקי, מתפקידו, לאחר 12 שנה מעלות באופן טבעי את שמו של אורי פז כמועמד מוביל להחליפו. פז, מנהל אזור השרון , נחשב מזה שנתיים כמועמד המוביל לרשת את קרופסקי.



פז, שנחשב לאחד מהמנהלים הצעירים המוכשרים בבנק הפועלים, החל את דרכו כעוזרו האישי של מנכ"ל הבנק המיתולוגי עמירם סיון, והמשיך משם לתפקיד ראש האגף לשיווק ותכנון אסטרטגי. פז נחשב למקורב למנכ"ל הבנק הנוכחי, צבי זיו, ואולם, לאחר מינויו של דני דנקנר, המשמש גם כיו"ר ישראכרט, ליו"ר הבנק, השתנו יחסי הכוחות בבנק הפועלים ולא מן הנמנע שיצוצו שמות נוספים כמועמדים לתפקיד בעתיד הקרוב.



כמו כן, המהלך שעשוי להביא לפרישתו של קרופסקי, נובע בין השאר מכניסתה האפשרית של חברת הביטוח, הפניקס, כשותפה ב-25% ממניות ישראכרט על פי שווי של 2.5 מיליארד שקל. במקביל, מנהל בנק הפועלים משא ומתן עם בנק למכור לו 10% מהתשלובת ולהנפיק כרטיס אשראי משותף.
בעקבות כך, צפויים שני גופים אלו לקחת חלק בבחירת המנכ"ל החדש - אם אכן ימונה מנכ"ל חדש - ולכן ברור ששום דבר עדיין אינו סגור. כמו כן, לא מן הנמנע שפז, המוערך בתפקידו הנוכחי, יחליט להישאר בתפקידו ולהתקדם במסלול אחר בבנק.



ישראכרט דיווחה לאחרונה על רווח נקי של 67 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2007, עלייה של 9.8% לעומת התוצאות בתקופה המקבילה 2006. ברבעון השני של 2007 הסתכמו רווחי החברה בכ-36 מיליון שקל - עלייה של 9% לעומת הרווח ברבעון המקביל 2006.



לחברה יש כיום 1.8 מיליון כרטיסים פעילים ועוד 216 אלף כרטיסים חוץ בנקאיים. לחברה עוד 390 אלף כרטיסים לא פעילים, בנקאיים וחוץ בנקאיים. סך הכרטיסים הפעילים של הבנק גדל בכ-5.4% בשנה האחרונה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully