וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר באירופה נסגר בעליות על רקע הערכות כי משבר האשראי ישפיע רק על המגזר הפיננסי; לונדון עלתה ב-0.5%

עפרה שלו

29.8.2007 / 20:37

נוקיה עלתה ב-4.6% לשיא של יותר מ-5 שנים על רקע השקת דגמים חדשים של טלפונים סלולריים



המסחר באירופה נסגר היום בעליות שערים, על רקע הערכות כי למשבר האשראי יהיו השלכות רק על המגזר הפיננסי ולא על הכלכלה כולה. המדדים העיקריים בכל 18 מדינות אירופה המערבית עלו, מלבד באוסטריה, יוון ופורטוגל. לונדון עלתה ב-0.5%; פאריס הוסיפה 0.8% ופרנקפורט עלתה ב-0.1%.



נוקיה עלתה ב-4.6% לשיא של יותר מחמש שנים, ומשכה לעליות את מגזר הטכנולוגיה. יצרנית הטלפונים הסלולרים הגדולה ביותר בעולם השיקה היום מיזם המתחרה ישירות בעסקי המדיה המקוונת של אפל. המיזם החדש כולל חנות מוסיקה מקוונת ושירות משחקי מחשב גלובלי, אשר ייפתחו בסוף השנה.



בנוסף השיקה החברה ארבעה דגמי סלולר חדשים מתוחכמים, שכוללים גם נגן מדיה. החברה צופה כי שוק טלפוני המולטימדיה הגלובלי יצמח ב-120-50 מיליון יחידות השנה, לעומת רמה של 80 מיליון יחידות ב-2006.



מניות מרק ורוש הולדינג, היצרנית הגדולה בעולם של תרופות לסרטן, ירדו ב-0.1% וב-0.7% בהתאמה, ומשכו את מגזר התרופות לירידות שערים.



דיימלר-קרייזלר עלתה ב-0.9% לאחר שעמדה בתחזיות האנליסטים לרבעון השני. יצרנית מכוניות היוקרה השנייה בגודלה בעולם דיווחה כי הרווח הנקי ירד ב-14% ל-1.85 מיליארד יורו, בגלל הפסדים של חטיבת קרייזלר, אותה מכרה בתחילת החודש לקרן סרברוס, מבעלי המניות של בנק לאומי. במקביל לפרסום התוצאות הכספיות, אמרה דיימלר-קרייזלר כי תרכוש מחדש מניות בשווי של 7.5 מיליארד יורו (10.2 מיליארד דולר) - כ-10% ממניותיה - בתוך שנה אחת. מהלך זה נותן מענה לשאלה כיצד מתכוונת יצרנית המכוניות להחזיר לבעלי המניות את המזומן שהיא מקבלת בעקבות המכירה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully