וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה אחרי הגיוס הספיקה לייפוייב לשרוף את מרבית הכסף: הפסידה 4.8 מיליון שקל במחצית השנה

נתן שבע

29.8.2007 / 20:57

החברה רושמת לראשונה הכנסות של 650 מיליון שקל; 2.2 מיליון שקל הלכו על הפרשה בגין אופציות לבכירים



חצי שנה אחרי הגיוס של שבעה מיליון שקל ממשקיעים, שרפה חברת המכשור הרפואי שבשליטת ראובן שולמן ויצחק קויפמן את מרבית כספי הגיוס. החברה, שרושמת אמנם לראשונה הכנסות של 650 אלף שקל ברבעון השני, סיימה את הרבעון השני בהפסד של 3.4 מיליון שקל ובהפסד כולל של 4.8 מיליון שקל במחצית השנה הראשונה של 2007. כמעט מחצית מההפסד הנקי מיוחסת להפרשה בגין אופציות לבכירי החברה בהיקף של 2.2 מיליון שקל.



לייפוייב עוסקת בייצור ושיווק של מכשור רפואי לטיפול מתקדם בפצעים כרוניים, ביניהם פצעי לחץ. בחודש דצמבר 2006 גייסה החברה כמעט 7 מיליון שקל בהנפקה ללא חתמים ונרשמה למסחר בבורסה. החברה שהונפקה לפי שווי של 100 מיליון שקל זינקה לשווי של כמעט מיליארד שקל במהלך מספר חודשים אחרי ההנפקה. מהר מאוד יצא האוויר מן הבועה והחברה נסחרת היום לפי שווי של כ-260 מיליון שקל - כמעט פי 50 על ההון העצמי שלה שעומד היום על 5.3 מיליון שקל. בקופת החברה נותרו 2.6 מיליון שקל והשקעות לזמן קצר בהיקף דומה.







תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת היה שלילי במחצית והסתכם ב-2.8 מיליון שקל. נקודת האור היחידה בינתיים בחברה היא חתימה על הסכם עם חמישה מפיצים באירופה להפצת מוצריה בבלעדיות באירופה בין היתר באיטליה, בלגיה וגרמניה עליהם הודיעה בחודשים האחרונים.



החודש הדיחו בכירי החברה את היו"ר אביב בושינסקי. טרם נמצא לו מחליף.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully