וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק קלימי יקבל אופציות ברבוע: החברה דנה בתגמול למנהלים מרמת מנהל סניף

גלי ברגר

30.8.2007 / 9:30

גיל אונגר בראיון בלעדי שיתפרסם מחר ב-TheMarkerWeek: "לו הייתי נשאר ברבוע כחול הייתי מקבל גם אני אופציות"



מאת גלי ברגר ויורם גביזון



האם לא רק המנכ"ל המיועד של , זאב קלימי, ייהנה מאופציות בחברה, אלא גם מנהלים זוטרים יותר? בראיון בלעדי ל-TheMarker שיתפרסם מחר ב-TheMarkerWeek סיפר גיל אונגר, המנכ"ל הפורש של רבוע, כי החברה דנה בתוכנית תגמול למנהלים נוספים, עד רמת מנהל סניף.



בתשובה לשאלה מדוע הוא לא קיבל אופציות בחברה ענה אונגר: "לו הייתי נשאר ברבוע כחול הייתי מקבל גם אני אופציות. בחברה נידונה תוכנית לחלוקת אופציות למנהלים עד לדרגת מנהל סניף. דודי ויסמן (מבעלי ויו"ר הרבוע) מבין שבסביבה העסקית כיום צריך לתגמל ולתמרץ את העובדים וכולי תקווה שהתוכנית תצא לפועל".



כפי שפורסם, קלימי, שצפוי להיכנס לתפקידו ב-1 באוקטובר, קיבל אופציות לרכישת עד 3% מרבוע כחול כחלק מתנאי ההעסקה שלו. שני שלישים מהאופציות ימומשו בתום שנתיים להעסקתו והשליש הנותר ימומש בתום השנה השלישית. מחיר האופציות יהיה הממוצע של 30 יום לפני הכניסה לתפקיד.



בראיון סיפר אונגר עוד על המהלך של השקת מגה בעיר, תת-הרשת החדשה במקומה של סופר סנטר שמציעה מחירים זולים ב-15% מהמתחרים בשכונות: "מדובר ברעידת אדמה בשוק הקמעונות. אחרי השקת המהלך התקשר אלי עמי סגיס שהיה מנכ"ל שופרסל ואמר: 'אני מברך אותך על המהלך, בשופרסל לא ישנתי בלילות כי חששתי שאם רבוע יעשו את זה ייטרפו הקלפים'".



לגבי הפגיעה של המהלך ברשת מגה אמר אונגר: "למעשה הקהינו את הצורך של הלקוח שכן היה נייד לצאת החוצה. מאחורי זה עומדת אסטרטגיה שפיתחתי לפני כמה שנים שנקראת 'תפוס אותו בשכונות'. בשכונות בדרך כלל יש סופר אחד ואם הצלחתי לתפוס לקוח בשכונה, שיחקתי אותה. אם הוא יצא מחוץ לשכונה - יש לו ארבע אפשרויות לפחות, סטטיסטית יש סיכוי של 20% שתגיע אלי, כל יציאה מהשכונה הופכת לקזינו. גם אם המהלך יפגע במגה, עדיין הפגיעה היא נמוכה".



מרבוע כחול לא נמסרה תגובה עד למועד סגירת הגיליון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully