וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר ממשיך לרדת: 4.111 ש'

30.8.2007 / 9:38

המטבע האמריקאי מוסיף ליפול בגל הירידות מול מטבעות העולם. "הרמה הקריטית הבאה - 4.10 שקלים", אומרים במזרחי טפחות

המטבע האמריקאי צונח במסחר הבוקר ונסחר סביב רמה של 4.111 שקלים. גם מול היורו יורד הדולר ונסחר סביב 1.366 דולר ליורו.

אמש פירסם בנק ישראל שהחל מ-2008 הוא צפוי לפרסם דו"ח אינפלציה רבעוני בו ידווח על העמידה ביעד האינפלציה והסטיות ממנו. אם שיעור האינפלציה סטה מתחום היעד במשך שישה חודשים רצופים, יכלול הדו"ח ניתוח של הסיבות לסטייה, תיאור של המדיניות הננקטת לשם החזרת שיעור האינפלציה אל תחום היעד והערכה של משך הזמן הנדרש לכך.

מוכרים מוכרים

יוני דיטל, דילר מט"ח בבנק מזרחי טפחות אומר הבוקר לוואלה! עסקים ש"רואים לחץ רב של מכירות דולרים, למרות שלכאורה הרמות הנוכחיות משקפות את שערי הריבית ואת העלאת הריבית שפורסמה השבוע". דיטל מציין שמעניין לשים לב לכך שעד כה היתה קורלציה מאוד חזקה של הדולר בהיפוך למגמה בבורסה ובהיפוך למגמת הדולר בעולם - ביום בו הדולר התחזק מאוד בעולם, הוא נחלש בארץ וההיפך.

"הרמה הקריטית הבאה היא 4.10 שקלים לדולר", אומר דיטל, "שבירה שלה יכולה להוביל אותנו חזרה לרמות שראינו במאי. לחילופין, מאחר שהיה חודש רצוף ירידות בדולר, יש צפי כלשהו לתיקון. השוק נראה רגוע יותר והמהלכים אינם חדים כבר כמו שהיו תנודות של 5 אגורות ביום מסחר".

כשניסינו לשאוב מדיטל הסבר הגיוני לנפילת הדולר מול השקל, הוא לא רצה לתלות זאת בסיבה חד משמעית, וסיכם שבשבוע - שבועיים האחרונים הדולר נחלש מול השקל על רקע הירידות בבורסת ת"א. "היו המלצות ממורגן סטנלי שיש מקום לשקל להתחזק, על כן ייתכן שהסוחרים בארץ ובלונדון מסכימים עם הניתוח שהשקל מתומחר בחסר, אמר דיטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully