וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי עופר תרם 40 מיליון דולר להקמת מגדל אשפוז בבית החולים איכילוב - ליד מגדל תד אריסון

TheMarker

30.8.2007 / 9:51

המגדל של עופר יכלול 13 קומות, ארבע מתוכן תת קרקעיות לצורך אשפוז במצבי חירום ■ איך כינס עופר את דירקטוריון רויאל קריביאן באמפיתאטרון בקיסריה? ■ איפה יחגוג מנכ"ל אפריקה ישראל, ארז מלצר, את יום הולדתו? ■ ומה עשה שר התחבורה, שאול מופז, בפארק



בסמוך למגדל האשפוז על שם תד אריסון באיכילוב יוקם בקרוב מגדל אשפוז על שם המיליארדר סמי עופר. עלות התרומה: 40 מיליון דולר. בהתאם למעמד, אתמול היה זה עופר בכבודו ובעצמו שהניח את אבן הפינה - ונתן את הצ'ק המתחייב להתחלת העבודות.



המגדל של עופר יכלול 13 קומות, ארבע מתוכן תת קרקעיות לצורך אשפוז במצבי חירום. כמו כן, תוקם במקום ספרייה - בעלות תרומה של 2.5 מיליון דולר - שתיקרא על שמו, כמובן.



עופר תרם עד כה כ-415 מיליון שקל למרכזים רפואיים באיכילוב, סורוקה בבאר שבע ורמב"ם בחיפה. באירוע שהתקיים אתמול השתתפו בין היתר בני משפחתו של התורם, ח"כ בנימין נתניהו, מנכ"ל החברה לישראל ניר גלעד וקודמו בתפקיד ויו"ר בתי הזיקוק חיפה יוסי רוזן, סגן יו"ר אי.די.בי. אריה מינטקביץ, איש העסקים אליעזר פישמן, יו"ר שטראוס עלית עופרה שטראוס, דב לאוטמן, יו"ר בנק המזרחי יעקב פרי, השחקן חיים טופול, פרופ' איזי בורוביץ, ראשי העיר תל אביב לשעבר שלמה להט ורוני מילוא, מנכ"ל בנק המזרחי אלי יונס ואיש העסקים אברהם לבנת (בונדי).







מימין: רקפת רוסק, יפעת עופר, ניצן סומך, טלי חייצ'יק, מאיה פרנקל * תצלומים: מוטי קמחי







בנימין ושרה נתניהו



הדירקטוריון הגיע לחתונה



חתונת נכדו של סמי עופר, יהונתן, שהתקיימה השבוע באמפיתאטרון בקיסריה, זימנה את כל חברי דירקטוריון חברת רויאל קריביאן, חברת השיט שבשליטת המשפחה. עופר הזמין את מועצת המנהלים, ובהזדמנות זו גם התקיימה ישיבת הדירקטוריון בישראל - לראשונה בתולדות החברה.



הדירקטוריון מונה יותר מ-10 חברים, ביניהם אמריקאים ואירופים, ואחדים מחבריו ביקרו בישראל לראשונה. עם המנהלים הגיע גם דן הנרהאן, נשיא סלבריטי קרוזס, חברת אוניות הפאר מקבוצת רויאל קריביאן, שהודיע כי להפלגתה הים- תיכונית מברצלונה של אחת מאוניות החברה צורפה כעת גם ישראל כיעד.



מלצר חוגג בפארק



מנכ"ל אפריקה ישראל, ארז מלצר, יחגוג הערב ברוב-עם ואנשי עסקים את יום הולדתו ה-50. האירוע יתקיים בפארק מקורות הירקון ליד ראש העין.



בימים הקרובים צפויה גם בעלת השליטה המוחלטת בבנק הפועלים, שרי אריסון, לחגוג 50. לקומץ של כמה מאות מוזמנים מהחוג המתאים נשלחו הזמנות דיסקרטיות, והם יוכלו לבחור בין שלוש עמותות שיקבלו את הצ'קים.



פרטנר מחדשת



חברת הסלולר פרטנר, שמטפחת לעצמה דימוי חדשני, מציעה ללקוחותיה קורס מזורז בחידושים. החברה תערוך בשבוע הבא מפגש לקוחות עם מומחה החדשנות העולמי, פרופ' רוברט ב. טוקר, שירצה על חשיבה חדשנית.



טוקר חקר את הנושא במשך שלוש שנים, וגילה, לדבריו, כיצד חברות מצליחות ללמוד לתרגם חדשנות ליתרון תחרותי.



כיף למנכ"ל ולשובתים



שר התחבורה, שאול מופז ומנכ"ל משרדו, גדעון סיטרמן, בילו אתמול יום כיף עם כל עובדי המשרד ובני משפחותיהם בפארק המים בשפיים. עם העובדים נמנו גם העובדים השובתים של רשות התעופה האזרחית.



יממה קודם לכן סיכל ועד הרשות פגישה שביקש סיטרמן לקיים עם עובדי הרשות, בניסיון לשכנעם כי יפסיקו את השביתה, שקיבלה את גיבוי ההסתדרות. מזכירה של אחת מהמנהלים החלה לזמן את הפגישה, אך חברי הוועד מיהרו להתקשר למוזמנים ולהזהיר אותם שלא ייענו להזמנה. סיטרמן האשים את ההסתדרות בטרפוד הפגישה.



המנהלים נסעו לכנרת



לא רק בני הנוער אספו את עצמם ועלו צפונה לחוף הכנרת למופע הגמר של "כוכב נולד". גם מנהלים בכירים בהנהלת סלקום, המפרסמת הראשית של התוכנית, הגיעו למקום - אך הם עשו זאת כמה ימים קודם, לרגל האירוע שיזמה החברה בצמוד לגמר. אירוע המוסיקה של סלקום נפתח אתמול, ובחברה מעריכים כי 40 אלף מבקרים הגיעו לפסטיבל, שיימשך שלושה ימים.



ג’אז ממלכתי באילת



כמו בכל שנה, גם הקיץ נערך באילת פסטיבל הג'אז. הפסטיבל משך אליו נכבדים רבים מהממשלה, בהם שר השיכון והבינוי מאיר שטרית, שבנו הפסנתרן השתתף בפסטיבל, שר התיירות יצחק אהרונוביץ ושר התרבות ראלב מג'אדלה.



הקהילה העסקית יוצגה על ידי צבי ימיני, עו"ד יהודה רווה ואשתו תמי, נשיא לשכת עורכי הדין יורי גיא-רון והשופט מאיר שמגר, המשמש בהתנדבות כיו"ר הנהלת הפסטיבל.



עוברים



■ דורון טרוק מונה למנהל מכירות בחברת EMEA Waterfall Solutions.



■ עו"ד ענת חיננזון מונתה למנהלת התקשורת השיווקית של קבוצת קניוני עזריאלי ולמנהלת מועדון שופינג.



■ ד"ר יובל אשדות מונה למדען הראשי של משרד החקלאות ופיתוח הכפר. אשדות כיהן עד לאחרונה כחוקר ראשי במינהל המחקר החקלאי וכמנהל המכון למטעים וצמחי נוי.



■ גלית קלנטרוף-קליין מונתה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של גינדי החזקות. בשנתיים האחרונות הקימה וניהלה את מחלקת הנדל"ן במשרד עו"ד ארדינסט, בן-נתן ושות'.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully