וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות לשמירה על זכויות בע"ח בארה"ב מפרסמות: אכילת בשר מזהמת הרבה יותר מנהיגה במכוניות

הראלד טריביון

30.8.2007 / 10:19

הקבוצות נשענות על דו"ח של האו"ם שקבע כי גידול מסחרי של בקר תורם להתחממות כדור הארץ



קבוצות לשמירה על זכויות בעלי החיים פתחו במסעות פרסום נרחבים שעלולים להיות לא נוחים במיוחד לאוכלי הבשר שבינינו: אכילת בשר תורמת הרבה יותר להתחממות כדור הארץ מאשר נהיגה במכוניות.



ארגון המזון והתוצר החקלאי של האו"ם פירסם מחקר שלפיו גידול מסחרי של בקר מביא לפליטת יותר גזים רעילים לאוויר מאשר כל סוג של תחבורה, וזאת בשל הגזים הרעילים שפולטות החיות.



לאחר פרסום הדו"ח של האו"ם, קבוצות לשמירה על זכויות בעלי החיים התאגדו תחת המסר הזה, והחלו במסעות פרסום משלהם. ארגון PETA למען זכויות בעלי החיים, למשל, החל בקמפיין בו נראה תרנגול נוהג במכוניות מסוג האמר, כשהסיסמא שמתחת אומרת שגידול בשר מביאה להתחממות כדור הארץ. ארגון החברה ההומאנית בארה"ב פרסם מודעה שבה מופיעים מפתח לרכב ומזלג, ומתחתיהם השאלה: איזה מהם מזיק יותר לכדור הארץ? התשובה הכתובה במודעה: זה שלא מניע את המכונית שלהם.



עם זאת, יש הטוענים שפרסום המסר לגבי זיהום האוויר הנובע מגידול בקר באופן מסחרי עלול להביא לאנטגוניזם, ולא לתוצאה הרצויה לפי אותם הארגונים - שהיא צמחונות. "השימוש בהתחממות כדור הארץ כטקטיקה לעודד צמחונות הוא אופורטוניסטי מידי", אמר האנק סטיוארט, קופירייטר בכיר בחברת קרין טים המתמחה בפרסום מודעות סביבתיות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully