וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל צפויה להכריז על מתיחת פנים ל-iPod במסיבת עיתונאים ב-5 בספטמבר

רויטרס

30.8.2007 / 9:31

אפל חילקה הזמנות למסיבת עיתונאים, אך לא פירטה מה תוכן המפגש; עוד מעריכים כי אפל תודיע על מכירת שירי ביטלס ב-iTunes



מניית עלתה אמש ב-5.7% בוול סטריט, בשל ההערכות כי החברה תכריז על "מתיחת פנים" לנגן המדיה המצליח iPod בשבוע הבא.



אתרי אינטרנט לנושא הטכנולוגיה העריכו כי אפל תשיק iPod וידיאו חדש בעל מסך מגע, בדומה ל-iPhone, ותעצב מחדש את מכשיר ה-iPod נאנו לקראת עונת הקניות לחגים. אתרים אחרים אפילו שיערו כי אפל תכריז על התחלת מכירת שירים של הביטלס בחנות המוסיקה המקוונת iTunes, מכירה אשר אינה מתאפשרת כיום.



אפל חילקה הזמנות למסיבת עיתונאים שתיערך ב-5 ספטמבר בסן פרנסיסקו, אבל לא נתנה פרטים לגבי תוכן האירוע. "ההודעה על המוצרים החדש צפויה לכלול מתיחת פנים כוללת למכשירי iPod והוספת מאפיינים למכשירים באותו המחיר", העריך בנק ההשקעות גולדמן סאקס בהצהרה שפרסם, בה המליץ משקיעים לרכוש את מניות אפל.



גולדמן סאקס הודיע כי התאריך 5 בספטמבר "יהיה קרוב לוודאי תאריך ההשקעה של משפחת iPod חדשה, והוא יגיע לפני עונת הרכישות לחגים, המהווה חלק נכבד מכלל מכירותיה של אפל בכל שנה". מתיחת הפנים האחרונה במכשיר ה-iPod הייתה לפני שנה כמעט, כשהחברה הגדילה את הזיכרון של המכשיר ל-80 ג'יגה בייט, הציגה גרסה דקה יותר של iPod נאנו והקטינה את ה-iPod שאפל.



ג'ין מונסטר, אנליסט של חברת פייפר ג'פרי, העריך כי הסיכוי להשקת אפל וידיאו בעל מסך רחב יותר עומד על 70%. בנוסף, העריך מונסטר כי אפל תודיע על חתימה על הסכם למכירת שירי הביטלס ב-iTunes.



"מפני שהמילים שנכתבו על ההזמנה למסיבת העיתונאים של אפל הן The beat goes ob", המילים האחרונות בהצהרה האחרונה לתקשורת ששחררו הביטלס, אנחנו צופים כי החברה תכריז על נגישות לרכישת המוסיקה של הביטלס ב-iTunes", כתב מונסטר.



מכירות המוסיקה בחנות המסיקה המקוונת של אפל היוו 11% מכלל ההכנסות של החברה ברבעון השני, שעמדו על 5.4 מיליארד דולר.



מניית אפל עלתה ב-55% השנה, בשל חוזק מכירות מכשיר ה-iPod, אשר שולט על שוק נגני המדיה, ובשל השקתו של ה-iPhone. לאחר סגירת המסחר ירדה מניית אפל ב-0.1%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully