וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הממצאים החיוביים: כלל תעשיות ביוטכנולוגיה משקיעה בהדסית ביו החזקות

שלומי שפר

30.8.2007 / 15:08

החברה הבת של הדסית, טרומבוטק, מפתחת טיפול לשבץ; כלל תשקיע בה לפי שווי של 1.4 מיליון דולר



לאור הממצאים החיוביים שהתקבלו בסדרת הבדיקות העצמאיות שביצעה בפיתוח של החברה הבת של , טרומבוטק, החליטה החברה לממש את האופציה שניתנה לה ולהשקיע בטרומבוטק.



טרומבוטק מפתחת טיפול לשבץ שנגרם כתוצאה מהיווצרות פתאומית של קריש, החוסם את זרימת הדם למוח וגורם לנזק קבוע. שבץ מהווה גורם ראשון לנכויות שונות והגורם השלישי לתמותה, אחרי מחלות לב וסרטן. כיום קיים טיפול אשר עוזר בהמסת קריש הדם, אלא שהשימוש בו נמוך מאוד, לאור תופעות הלוואי שלו.



כלל ביוטכנולוגיה תשקיע בטרומבוטק לפי שווי של 1.4 מיליון דולר, לפני הכסף. בפועל, תקבל טרומבוטק 500 אלף דולר מכלל ביוטכנולוגיה.



ההשקעה תזכה את כלל ביוטכנולוגיה באחזקות של 35% בטרומבוטק, בדילול מלא. לאחר המימוש, יעמוד שיעור האחזקות של הדסית ביו בטרומבוטק על 21%, בדילול מלא.



"ההחלטה של כלל ביוטכנולוגיה לממש את האופציה, לאחר סדרת ניסויים ארוכה ויסודית, מצביעה על האמון הרב שלה בפיתרון של טרומבוטק", אמר אופיר שחף, מנכ"ל הדסית ביו, עם פרסום הידיעה.



בנוסף ובמקביל למימוש האופציות, ישקיעו כל בעלי המניות המרכזיים של טרומבוטק (כת"ב, עופק היי-טק והדסית ביו אחזקות) עוד 1.25 מיליון דולר, כך שבסך הכל יוזרמו לחברה 1.75 מיליון דולר - סכום שיאפשר את השלמת ההכנות ותחילת הביצוע של ניסוי קליני בבני אדם.



השקעת ההמשך בטרומבוטק מתבצעת לפי שווי של כ 3.2 מיליון דולר לפני הכסף.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully