וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהמן ברדרס מצטרף למריל לינץ' ומוריד תחזיות ומחירי יעד למניותיהן של חברות השקעה מתחרות

סוכנויות הידיעות

30.8.2007 / 16:34

האנליסט רוג'ר פרימן הוריד את מחירי היעד של גולדמן סאקס, מורגן סטנלי, מריל לינץ' ובר סטרנס



לאחר שמוקדם יותר השבוע הוריד בנק ההשקעות מריל לינץ' את המלצתו למניות יריביו - ליהמן ברדרס, בר סטרנס וסיטי (לשעבר סיטיגרופ) - מגיע כעת תורו של ליהמן ברדרס להוריד את תחזיותיו עבור המתחרים. ליהמן ברדרס הוריד את המלצתו לגולדמן סאקס, למורגן סטנלי, למריל לינץ' ולבר סטרנס - 4 מבין חמש חברות ההשקעות הגדולות בוול סטריט.



אנליסט ליהמן ברדרס, רוג'ר פרימן, הלך בעקבות אנליסט מריל לינץ' גיא מושקוביץ, והוריד את מחיר היעד למניות 4 הבנקים. פרימן צופה כעת מחיר יעד של 214 דולר עבור גולדמן, 81 דולר עבור מורגן סטנלי, 106 דולר עבור מריל ו-142 דולר עבור בר סטרנס. פרימן אף הוריד את תחזית הרווח שלו לרבעונים השלישי והרביעי עבור בנקי ההשקעות.



המשבר בשוק האשראי פגע בנזילות החברות הגדולות - דבר אשר מקשה עליהן מאוד לבצע עסקות מיזוג ורכישות, ולכן לא היה צורך בייעוץ למיזוג ולרכישות מצד הבנקים.



בנוסף, מאז תחילת המשבר בוצעו מספר הנפקות מניות לא מוצלחות, בשל חוסר האמון של המשקיעים בקונצרנים הגדולים ומעברם להשקעה באפיקים סולידים, כמו אג"ח ממשלתיות. לפיכך, דחו מספר חברות את פעילות ההנפקה ולכן לא היה צורך בשירותי חיתום של הבנקים.



כמה בנקים אף נאלצו להזרים כספים לחטיבות שרשמו הפסדים, על רקע המשבר בשוקי המשכנתאות והאשראי. שתי קרנות גידור של בר סטרנס קרסו לפני מספר שבועות, והבנק נאלץ להזרים כספים על מנת למנוע את פירוקן על ידי נושים. גולדמן סאקס הודיעה על הזרמה של 2 מיליארד דולר לאחת מקרנותיה על רקע הפסדים.



מניית מריל לינץ' (סימול MER) יורדת ב-1.5% במסחר שלפני הפתיחה. מניית בר סטרנס (סימול BSC) מאבדת 1.7%. מניית ליהמן ברדרס (סימול LEH) צונחת ב-2.4%; מניית גולדמן סאקס משילה 1.6%; מניית מורגן סטנלי נחלשת ב-2%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully