וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס השלימה רכישת אקטימייז

עומרי כהן

30.8.2007 / 17:25

חיים שני: "הרכישה מהווה אבן דרך מהותית בביצוע אסטרטגיית הצמיחה של החברה". העסקה תמורת 280 מיליון דולר במזומן ובמניות

חברת נייס מערכות, המתמחה במערכות הקלטה מתוחכמות לווידיאו וקול, השלימה היום את רכישת חברת התוכנה הישראלית אקטימייז ב-280 מיליון דולר במזומן ובמניות. כ-80% מהתמורה שולמה במזומן היתרה שולמה במניות נייס, שהוקצו לבעלים הקודמים של אקטימייז.

אקטימייז מתמחה בפיתוח תוכנות לניהול סיכונים עבור תעשיית השרותים הפיננסיים. לחברה פתרונות אנליטיים המאפשרים מעקב, בקרה ודיווח על פעילות חריגה במערכות המחשוב הארגוניות. פתרונותיה מיועדים בעיקר למגזר הבנקאי, אשר לנייס נוכחות חזקה בו.

מנכ"ל נייס, חיים שני, ציין כי האינדיקציות הראשונות המגיעות מלקוחות החברה לגבי המיזוג בין נייס ואקטימייז, משקפות את הסינרגיה ואת ההזדמנויות העיסקיות ששילוב זה צופן בחובו. לדבריו, הרכישה מהווה אבן דרך מהותית בביצוע אסטרטגיית הצמיחה של החברה.

שני הוסיף, כי שילוב הפתרונות של שתי החברות מבסס את מעמדה של נייס כבעלת פתרונות ניתוח אנליטיים לכל רוחב האירגון. "הפיתרון המאוחד יהווה פריצת דרך בעיבוד, ניתוח והצלבת מידע שמקורו בעסקאות ואינטראקציות של לקוחות. פתרון זה יאפשר שימוש וטיפול במיליוני עסקות ואינטראקציות ובכמויות אדירות של נתונים המכילים תמונת מצב של כל נקודות המגע של הלקוח עם האירגון", ציין עוד שני.

עסקת הרכישה הושלמה כחודש מוקדם מהצפוי ובשל כך עידכנה הנהלת נייס את תחזיותיה לרבעון השלישי של 2007. טווח תחזית ההכנסות, שעמד עד כה על 127-131 מיליון דולר, הועלה בעקבות ההשלמה המוקדמת בכ-3 מיליון דולר.

עם זאת, ההשלמה המוקדמת והתשלום החלקי במניות צפוי לדלל את הרווח למניה (לפני הפחתות חד-פעמיות והוצאות על אופציות) שעמד עד כה על טווח של 36-40 סנט, ב-1-2 סנט. כמו כן, צפויה נייס לרשום בדו"חות הרבעון השלישי הפחתות חשבונאיות חד-פעמיות בגין הרכישה.

מניית נייס יורדת כעת ב-2.1% בנאסד"ק למחיר של 34.8 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully