וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה פוגל עוזב את לאומי; קיבל את הצעתו של צדיק בינו להיות מנכ"ל פז

רם דגן

30.8.2007 / 18:07

מתנת הפרידה של גליה מאור: מענק פרישה ופיצויים של 8 מיליון שקל; ברוך לדרמן יחליף את פוגל



מנהל החטיבה הבנקאית בבנק לאומי, יונה פוגל, הודיע היום להנהלת הבנק על פרישה מתפקידו. פוגל עוזב את לאומי לטובת משרת מנכ"ל חברת האנרגיה פז.



בדרך לחברה של צדיק בינו, ייקח פוגל מלאומי חבילה של 7.96 מיליון שקל. בנוסף לפיצויי פרישה של 5.46 מיליון שקל, יקבל פוגל מענק פרישה מיוחד של 2.5 מיליון שקל.



מן הבנק נמסר כי "בפני ועדת הביקורת והדירקטוריון הוצגו תנאי הפרישה של פוגל מהבנק, בהתאם לקבוע בהסכם העבודה האישי בינו לבין הבנק. כן הובאו המשמעויות והנתונים הכספיים של תנאי הפרישה ושל המענק המיוחד המוצע להשתלם למר פוגל. עוד הוצגו בפני ועדת הביקורת והדירקטוריון תנאי הפרישה של חברי ההנהלה בשנים האחרונות, תנאי הפרישה מרצון מהבנק וכן נתונים בדבר מענקי הפרישה של בכירים במשק בשנים האחרונות".



תמורת המענק המיוחד התחייב פוגל כי תקופת אי התחרות שלו תוארך מעבר לקבוע בחוזה העבודה האישי שלו, עד ליוני 2009, וכן התחייב לחתימה על מסמך סילוק תביעות.



פוגל, שעבד בבנק לאומי במשך 26 שנים, שימש בעבר כדובר הבנק. בשנתיים האחרונות הוא כיהן כמנהל החטיבה הבנקאית, אשר נחשבת לחטיבה החשובה בבנק.



החטיבה כוללת את הפעילות הקמעונית של הבנק, ובעיקר את פעילות משקי הבית והעסקים הקטנים ב-250 הסניפים של הבנק. בנוסף לניהול החטיבה הבנקאית, הוא היה גם יו"ר חברת כרטיסי האשראי של הבנק, לאומי קארד.



פוגל נחשב במשך שנים לאחת הדמויות החזקות בלאומי, והמועמד המוביל להחליף את גליה מאור כמנכ"ל הבנק. הפרישה של פוגל מסמנת את מנהלת האשראי העסקי הצעירה של לאומי, רקפת רוסק עמניח, למועמדת המובילה לרשת את מאור בשנים הקרובות.



את פוגל יחליף ברוך לדרמן, שמשמש כיום כמנכ"ל לאומי בריטניה, ונמצא בבנק כבר 24 שנים. מנכ"ל ויו"ר לאומי, גליה מאור ואיתן רף, איחלו לפוגל הצלחה ואמרו כי על סמך היכרותם רבת השנים עם לדרמן, ולאור הצלחותיו בתפקידיו הקודמים, הם משוכנעים שישכיל להצעיד את החטיבה הבנקאית לשיאים חדשים ולהובלה בכל תחומי העשייה שלה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully