וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון מצוין לבית ההשקעות אנליסט עם זינוק של 70% ברווח ל-27 מיליון שקל וזינוק דומה בהכנסות

שרון שפורר

30.8.2007 / 18:40

אנליסט חיתום הרוויחה ברבעון זה 6.5 מיליון שקל - ירידה של 17% מול המקביל אשתקד



כבתי ההשקעות הציבוריים האחרים, גם בית ההשקעות נהנה ברבעון השני מהגאות המדהימה בשוק ההון. אנליסט, שבשליטת שמואל לב ואהוד שילוני, מציג בדו"חות הכספיים ברבעון גידול של 67% בהכנסות, לכ-62 מיליון שקל וזינוק של 69% ברווח הנקי, ל-27 מיליון שקל.



מבחינת התפלגות הכנסות אנליסט, את התרומה הגדולה ביותר הניבו קרנות הנאמנות של בית ההשקעות, שהכניסו 33 מיליון שקל. זאת, מול 23.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. אחריהן - ניהול קופות הגמל, תחום שהניב הכנסות של 16.2 מיליון שקל מול כ-10 מיליון שקל ברבעון השני של 2006.



היקף נכסי הקרנות של אנליסט, 18 במספר, הגיע בסיום הרבעון השני של השנה ל-4.4 מיליארד שקל. מאז ועד ה-27 באוגוסט - תקופה של ירידות בשוק ההון ופדיונות גדולים בתעשיית בתי ההשקעות בכלל - נפדו מאנליסט כ-400 מיליון שקל.



בקופות הגמל ניהלה אנליסט בסוף יוני 4.35 מיליארד שקל, בדומה לסכום שניהלה ב-27 באוגוסט.



אחרי הקרנות והקופות הגיע תור החיתום. חברת החיתום סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 11.2 מיליון שקל. בתחום זה אין טעם להשוואה לרבעון השני של 2006. פעילות החיתום היתה אז מינורית ביחס להיום, שכן רק בחודש מאי 2006 הקימה אנליסט חברת חיתום ביחד עם מאיר דלאל.



עם זאת, בהשוואה לרבעון הראשון של 2007 - שהיה אמנם רבעון חזק בשוק החיתום אך פחות מהרבעון האחרון - הציגה אנליסט חיתום ירידה של 13% בהכנסות. מאחר שחברות חיתום מאופינות בדרך כלל במיעוט של הוצאות, הרי שהרווח התפעולי של אנליסט חיתום הגיע לגובה של כ-9 מיליון שקל.



הרווח הנקי של אנליסט חיתום הסתכם ב-6.5 מיליון שקל - ירידה של 17% מול הרבעון הראשון של השנה. מאיר דלאל שמחזיק ב-35% מהחברה, ייקח מתוך זה הביתה 2.3 מיליון שקל. היתר נכנסו לשורה התחתונה של אנליסט.



מקור נוסף של הכנסות לבית ההשקעות אנליסט ברבעון החולף היה רווח מניירות ערך ומימון, שהסתכם ב-9.4 מיליון שקל ברבעון השני - מעט יותר מפי 2 אל מול 4.3 מיליון שקל, ברבעון המקביל אשתקד.



גם בסעיף הוצאות ההנהלה והכלליות לא היתה אנליסט שונה מבתי ההשקעות שפירסמו את דו"חותיהם לפניה. הוצאות החברה זינקו בקרוב ל-10 מיליון שקל, לגובה של 24 מיליון שקל ברבעון החולף. חלק ניכר מההוצאות נזקף למענקים ולתגמולים לעובדי בית ההשקעות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully