וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדמן סאקס: המלצה לרכוש מניות אפל לקראת השקת שדרוג ל-iPod

סוכנויות הידיעות

30.8.2007 / 19:46

בעקבות ההמלצה וההערכות כי תשיק בשבוע הבא קו חדש של נגנים משודרגים, מניות אפל רושמות עלייה של 2.6%



דייוויד ביילי, אנליסט בבנק השקעות גולדמן סאקס, ייעץ היום למשקיעים לרכוש את מניותיה של (סימול AAPL) בעקבות ההערכות ההולכות וגוברות בקרב מומחי טכנולוגיה ואנליסטים כי החברה תשיק בשבוע הבא גרסה משודרגת של נגן ה-iPod. בעקבות ההמלצה והסברה כי אפל תשיק בשבוע הבא את המוצר החדש, רושמות מניותיה של ענקית המחשבים עלייה של 2.6% בוול סטריט.



"השקתה הכמעט ודאית של משפחה חדשה של נגני iPod יצרה הזדמנות נוספת לעלייה ברווחים במחצית השנייה של 2007 ומספקת עוד סיבה לרכוש את מניותיה של אפל. ההכרזה על המוצרים החודשים שתיערך בשבוע הבא צפויה לכלול קו חדש של לפחות ארבעה נגני iPod משודרגים ויעילים יותר, שיימכרו במחירי המכשירים הנוכחיים", אמר ביילי.



ביילי הוסיף כי שורת הדגמים המשודרגים צפויה לכלול דגם המאפשר צפייה בסרטוני וידיאו עם צג מגע הדומה לזה של ה-iPhone, והעלה לאור השקת המוצרים החדשים את תחזית המכירות שלו למכשירי iPod ל-10.5 מיליון ברבעון השלישי ו-19.8 מיליון ברבעון הרביעי של 2007.



כמו כן, ביילי צפה כי עיצובם המחודש של מחשבי ה-iMac והעלייה הבלתי צפויה במכירות המחשבים יתרמו להגדלת נתח השוק של אפל. הוא קבע מחיר של 165 דולר למניית החברה. אמש נסגרו מניותיה של אפל בזינוק של 5.7% בעקבות הציפיות כי החברה תשיק בתחילת ספטמבר את דגמי ה-iPod המשודרגים.



בשבוע שעבר סיפק בנג'מין רייצס, אנליסט ב-UBS - המדורג במקום השני בקרב האנליסטים לתחום המחשבים על ידי מגזין "אינסטיטיושנל אינווסטור" - סיבה נוספת לרכוש את מניות אפל, כשהעריך כי החברה צפויה למכור מעל ל-800 אלף מכשירי iPhone בסוף הרבעון הנוכחי ולעבור את יעד החברה למכירות של 730 אלף מכשירים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully