וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הנדל"ן המנוחה ליאונה הלמסלי הורישה 12 מיליון דולר לכלבת המחמד שלה

סוכנויות הידיעות

30.8.2007 / 22:52

שניים מנכדיה של "מלכת הרשע" האמריקאית, לעומת זאת, נושלו לחלוטין מירושתם



ענקית הנדל"ן והמלונאות האמריקאית ליאונה הלמסלי, שהלכה לעולמה בשבוע שעבר, הורישה 12 מיליון דולר לכלבת המחמד שלה, טראבל. הכלבה, שלפי הצוואה תיקבר לאחר מותה לצדה של הלמסלי ולצד בעלה באחוזת הקבר המשפחתית, זכתה לנתח הגדול ביותר מתוך עזבונה של הלמסלי, שנודעה לשמצה בכינוי "מלכת הרשע" ונידונה לעונש מאסר בפועל לאחר שהורשעה בהעלמת מס ב-1992,



בניגוד לכלבת המחמד האהובה, משפחתה של הלמסלי ככל הנראה לא התחבבה במיוחד על ענקית הנדל"ן הנוקשה ולא הצליחה לזכות בנתח משמעותי מאימפריית הנדל"ן שניהלה בשיתוף עם בעלה המנוח. שניים מתוך ארבעת נכדיה, למעשה, כלל לא הוזכרו בצוואתה, ושני נכדיה האחרים ירשו 5 מיליון דולר - אך רק בתנאי שיבקרו את קברו של אביהם, בנה של הלמסלי שהלך לעולמו ב-1982, לפחות פעם בשנה.



אחיה של הלמסלי, אלווין רוזנטל, ירש 10 מיליון דולר והופקד על כספיה של טראבל. נהגה האישי של הלמסלי זכאי, לפי צוואתה, לקבל 100 אלף דולר. שניים מנכדיה, לעומת זאת, לא זכו כלל לירושה. הנכדים, קרייג ומייגן, לא יקבלו דבר "מסיבות שידועות להם", כך כתבה הלמסלי בצוואתה.



הלמסלי, שנודעה לשמצה במהלך משפטה בגין המשפט האלמותי "אני לא משלמת מסים, רק האנשים הקטנים משלמים מסים", ניהלה בשיתוף עם בעלה המנוח הארי אימפריית נדל"ן בשווי 5 מיליארד דולר, שהחזיקה בין היתר באמפייר סטייט בילדינג. בתחילת השנה דירג אותה המגזין הכלכלי "פורבס" במקום ה-369 ברשימת עשירי העולם, עם הון מוערך של כ-2.5 מיליארד דולר.



ב-1989 הפכה הלמסלי לשם מוכר לאחר שהואשמה בהעלמת מס בבית משפט פדרלי. המשפט הסנסציוני, שכיכב במשך שמונה שבועות בכותרות העיתונים, כלל עדויות של עובדים ממורמרים שטענו כי הלמסלי הפעילה כלפיהם טרור נפשי ופיזי וראיות לפיהן רשמה הלמסלי הוצאות פרטיות בסך מיליוני דולרים שנועדו לתמוך באורח חייה הראוותני על חשבון החברה שבבעלותה.



תדמיתה של הלמסלי כ"מלכת הרשע" - כינוי שהדביקו לה העיתונים - קיבלה אישור סופי לאחר שעוזרת בית שעבדה עבורה העידה כי שמעה את הלמסלי אומרת ביותר מהזדמנות אחת כי "אנחנו לא משלמים מסים, האנשים הקטנים משלמים מסים". הלמסלי עצמה הכחישה כי אמרה את הדברים, אך המשפט רדף אותה עד ליום מותה. בסוף משפטה היא נידונה לארבע שנות מאסר בפועל, וריצתה בסך הכל 21 חודשי מאסר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully