וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב: ביטול חובת הוויזה לתיירים מרוסיה יביא הסחר בין המדינות ליותר ממיליארד דולר

עירית רוזנבלום

31.8.2007 / 9:25

"בגלל חסמים ביורוקרטיים ויתרנו על עשרות אלפי לינות במלונות ואלפי שיתופי פעולה פוטנציאליים", אומר לבייב



נשיא לשכות המסחר ישראל-רוסיה וישראל-אוקראינה, איש העסקים לב לבייב, בירך אתמול על אישור ועדת השרים לביטול חובת הוויזות לתיירים אזרחי רוסיה לבטל את חובת הוויזות לתיירים אלה. זאת בכפוף לעיקרון ההדדיות - ביטול חובת האשרות גם לתיירים אזרחי ישראל המבקרים ברוסיה.



לדבריו, "ההחלטה החשובה תניב מיד עם יישומה שגשוג כלכלי חשוב במגוון תחומי המשק הישראלי". לבייב ציין כי היקפי הסחר בין ישראל לרוסיה, שהגיעו השנה לכחצי מיליארד דולר, עדיין רחוקים מלממש את מלוא פוטנציאל הסחר בין שתי הכלכלות. לבייב העריך כי ביטול האשרות עשוי להכפיל את היקפי הסחר בין המדינות ליותר ממיליארד דולר ולהוסיף אלפי מקומות עבודה בתחומי התיירות כבר השנה.



לבייב הוסיף שחסמים ביורוקרטיים מיותרים ויחס לא נאות היו מנת חלקם של רוסים רבים שביקשו לבקר בישראל ולטפח כאן שיתופי פעולה עסקיים. "במו ידינו והתנהגותנו ויתרנו על עשרות אלפי לינות בבתי מלון ועל אלפים רבים של שיתופי פעולה כלכליים פוטנציאליים - הן ביחסי הסחר הבילטרליים והן בקידום סחר עם מדינות שלישיות", קבע לבייב.



לבייב הודה לשר התיירות, יצחק אהרונוביץ', על התפקיד החשוב שמילא בקבלת ההחלטה, והביע תקווה כי ביטול הצורך באשרות יוחל במהרה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully