וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: המסחר ננעל בעליות שערים זה השבוע השני ברציפות; טוקיו עלתה ב-2%, הונג קונג התחזקה ב-1.7%

אשר שכטר

31.8.2007 / 9:28

מניות מגזר הטכנולוגיה הובילו את העליות, בעקבות דיווח של דל על זינוק בלתי צפוי ברווחים



המסחר בבורסות אסיה ננעל בעליות שערים זה השבוע השני ברציפות, בעקבות התפוגגות החששות כי צמיחתן של הכלכלות המקומיות תיפגע עקב משבר האשראי. בורסת טוקיו עלתה ב-2%, סיאול הוסיפה 1.7%, שנחאי התחזקה ב-0.7%. הונג קונג עלתה ב-1.7%, לאחר שהגיעה במהלך יום המסחר לשיא של 23,898 נקודות לפני שירדה חזרה לרמה של 23,892 נקודות.



ביפאן ירד התמ"ג ב-0.1% בחודש יולי לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בירידה השישית ברציפות של התמ"ג היפאני. התפוקה התעשייתית רשמה גם היא ירידה של 0.4% ביולי לעומת החודש הקודם והצריכה האישית ירדה ב-0.1% לעומת השנה שעברה. מדד המחירים לצרכן, שירד ב-0.2% ביוני, נותר ביולי ללא שינוי.



מניות מגזר הטכנולוגיה הובילו את עליות השערים באסיה, בעקבות דיווחה של דל, יצרנית המחשבים האישיים השנייה בגודלה בעולם, על תוצאות כספיות רבעוניות שעלו על תחזיות האנליסטים. דל רשמה ברבעון האחרון רווח של 896 מיליון דולר, או 32 סנט למניה, זינוק של 78% לעומת רווח של 502 מיליון דולר, או 22 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בעקבות התוצאות הטובות מהצפוי, זינקו מניות סוני ב-4.9% ומניות קאנון עלו ב-2.5%. מניות סמסונג אלקטרוניקס, יצרנית השבבים השנייה בגודלה בעולם, רשמו עלייה של 3%.



מדד S&P/ASX 200 האוסטרלי עלה ב-1.4% לרמתו הגבוהה ביותר מזה חודש בהובלת מניותיה של BHP ביליטון, חברת הכרייה הגדולה בעולם, שרשמו זינוק של 2.1% בעקבות עלייה במחירי המתכות. גם מניות ריו טינטו, חברת הכרייה השלישית בגודלה בעולם, עלו ב-3.2% לאחר שהצליחה אמש לגייס 40 מיליארד דולר בהלוואות לצורך רכישת יצרנית האלומיניום אלקאן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully