וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית המדיה ויוונדי דיווחה על עלייה של 10.6% ברווחיה במחצית הראשונה - הצמיחה האיטית ביותר זה ששה רבעונים

סוכנויות הידיעות

31.8.2007 / 13:22

ההאטה בשיעור הצמיחה של ויוונדי מיוחס לעלויות המיזוג בין חברת הבת קנאל פלוס לבין המתחרה TPS



ענקית המדיה הצרפתית ויוונדי - בעלת יוניברסל מיוזיק, חברת התקליטים הגדולה בעולם - דיווחה היום על עלייה של 11% ברווחיה במחצית הראשונה של 2007.



מדובר בשיעור הצמיחה האיטי ביותר שלה זה ששה רבעונים, ולדברי החברה הוא נובע מעלויות המיזוג בין יחידת הטלוויזיה בתשלום שלה, קנאל פלוס, לבין המתחרה הצרפתית TPS. עם זאת, ויוונדי הותירה את תחזית הרווח שלה ל-2007 ללא שינוי.



ללא הוצאות ועלויות חד פעמיות, עלו רווחיה של ויוונדי ברבעון השני של 2007 ל-755 מיליון יורו (1.03 מיליארד דולר), לעומת 750 מיליון יורו בתקופה המקבילה שנה קודם לכן. רווחיה של ויוונדי נמוכים מתחזיות האנליסטים, שעמדו על 761 מיליון יורו.



הרווח הנקי של החברה הסתכם ברבעון השני ב-594 מיליון יורו, נפילה של 49% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, אז הסתכם הרווח הנקי של ויוונדי ב-1.16 מיליארד יורו - בעקבות הכנסות חד פעמיות ממכירת הנתח של החברה ביצרנית הכימיקלים דופונט.



במחצית הראשונה של 2007, הסתכמו רווחיה של ויוונדי ב-1.53 מיליארד יורו (2.08 מיליארד דולר), עלייה של 11% לעומת רווחים בסך 1.38 מיליארד יורו בתקופה המקבילה אשתקד. רווחיה החציוניים של ויוונדי היו גם הם נמוכים מתחזיות האנליסטים, שעמדו על 1.69 מיליארד יורו. בעקבות הדו"ח, רושמת מנייתה של ויוונדי ירידה של 1%.



למרות הדו"ח המאכזב, הותירה ויוונדי ללא שינוי את תחזית הרווח שלה לשנת 2007 - העומדת, ללא סעיפים חד פעמיים, על 2.7 מיליארד יורו.



החברה ציינה כי היא צופה שיפור בתוצאותיה הכספיות, בעקבות עלייה במספר המנויים לשירותי הטלוויזיה בתשלום של קנאל פלוס ולמשחק הווידיאו המקוון "וורלד אוף וורקראפט". ויוונדי מסתמכת על הגידול במנויים של קנאל פלוס ו"וורלד אוף וורקראפט" שיגרמו לעלייה ברווחיה גם בשנים הבאות.



ויוונדי הפתיעה את משקיעיה במאי האחרון, כשדיווחה על עלייה בלתי צפויה של 23% ברווח הנקי שלה ברבעון הראשון של 2007. זאת, על רקע ביקוש חזק למשחק המחשב המקוון והודות לגידול במספר המנויים בחטיבת הטלוויזיה בתשלום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully