וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההוצאה האישית בארה"ב עלתה ביולי בשיעור חד מהצפוי של 0.4%; האינפלציה המבוססת על צריכה פרטית הואטה ל-0.1%

סוכנויות הידיעות

31.8.2007 / 16:33

ההכנסה האישית הממוצעת עלתה ביולי ב-0.5%, השיעור הגבוה ביותר שלה מאז פברואר ומעל לתחזיות האנליסטים



ההוצאה האישית בארה"ב עלתה בחודש יולי ב-0.4%, מעל לתחזיות האנליסטים שצפו עלייה של 0.3%. ההכנסה האישית הממוצעת עלתה ביולי ב-0.5%, השיעור הגבוה ביותר שלה מאז פברואר ומעל לתחזיות האנליסטים, שצפו עלייה של 0.3%. כך לפי נתונים שפרסם היום משרד המסחר האמריקאי.



האינפלציה המבוססת על הצריכה הפרטית רשמה עלייה נמוכה מהצפוי של 0.1% בחודש יולי, לפני תחילת המשבר שאירע בשווקים הפיננסיים בחודש הנוכחי. ביוני עלתה ההוצאה האישית בארה"ב ב-0.2%, העלייה האיטית ביותר של ההוצאה האישית בארה"ב בתשעת החודשים האחרונים, בעקבות העלייה במחירי הדלק והמשבר בשוק הדיור האמריקאי, שהוביל לירידה בערך הבתים ואילץ את אזרחי ארה"ב לקצץ בהוצאות. ההכנסה האישית עלתה בחודש הקודם ב-0.4%. לדברי אנליסטים, הנתונים מעידים כי יולי היה טוב לצרכנים בארה"ב, אך אינו מצביע על התאוששות אפשרית מהשלכות המשבר בשוקי המשכנתאות והדיור.



"יולי היה בסך הכל חודש טוב לצרכנים, אך הצרכן לא יוכל לשמור על אותה רמת הוצאה של יולי, לאור הידרדרות התנאים בשוק הדיור והחרפת התנאים בשוקי האשראי", אמר בראיין בתון, כלכלן בחברת המחקר גלובל אינסייט, לסוכנות הידיעות בלומברג. לדברי אנליסטים, ההאטה באינפלציה עשויה לעודד את הבנק הפדרלי להוריד את ריבית הבסיס.



לפי נתוני משרד המסחר האמריקאי, ההוצאות על מוצרים בני קיימא בארה"ב עלו ביולי ב-0.5%, לעומת ירידה של 1.6% חודש קודם לכן. ההוצאות על מוצרים שאינם בני קיימא עלתה ביולי ב-0.4% וההוצאה על שירותים עלתה ב-0.2%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully