וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ויסמן רוצה חברת ביטוח: מנהל מגעים לרכישת 50% מביטוח חקלאי

אתי אפללו

2.9.2007 / 10:27

כך נודע ל-TheMarker; ביטוח חקלאי, מחפשת כבר זמן רב שותף לאחזקות בה, וגורמים שונים מביעים התעניינות בחברה



איש העסקים דודי ויסמן, מנהל מגעים ראשוניים לרכישת 50% מחברת הביטוח הקטנה, ביטוח חקלאי - כך נודע ל-TheMarker. ביטוח חקלאי, מחפשת כבר זמן רב שותף לאחזקות בה, וגורמים שונים מביעים התעניינות בחברה.



זו אינה הפעם הראשונה שוויסמן מביע עניין ברכישת ביטוח חקלאי. כבר לפני כשנתיים התקיים בין הצדדים משא ומתן בעניין, שלא הבשיל לכדי עסקה. באחרונה, נפגשו שוב הצדדים כדי לדון באפשרות שוויסמן יהפוך לשותף בביטוח חקלאי.



ביטוח חקלאי היא מחברות הביטוח הקטנות בישראל, והיא פעילה בעיקר בתחום הביטוח האלמנטרי. על פי הערכות, התעניינותו של ויסמן בחברת ביטוח חקלאי הקטנה איננה נובעת מרצונו להיכנס לעסקי הביטוח, שכן בשנים האחרונות הביטוח האלמנטרי בישראל שרוי בקיבעון.



אחת הסיבות שהובילו את ויסמן להתעניינות המחודשת ברכישת חברת ביטוח, היא הצהרות חברת הביטוח AIG, לפיו היא פועלת לשיווק ומכירת ביטוחי רכב וביטוחי דירה בסניפי רשתות השיווק הקמעונאיות. לא ידוע עם איזה מרשתות השיווק נמצאת AIG במשא ומתן, אולם ויסמן, בעליה של קבוצת ריבוע כחול, בוחן חלופות נוספות. ביניהן האפשרות להציע בסניפי מגה, בלו סנטר ושפע שוק, פוליסות של חברת ביטוח בה יהיה שותף.



אם יבשיל המשא ומתן לידי עסקה, יצטרף ויסמן, לאנשי עסקים נוספים שמחזיקים חברות ביטוח, דוגמת יצחק תשובה שרכש את חברת הביטוח הפניקס, נוחי דנקנר, מבעלי כלל, ומשפחת גורביץ', בעלי חברת הביטוח מנורה. דודי ויסמן לא הגיב על הידיעה, מביטוח חקלאי נמסר כי: "ביטוח חקלאי בוחנת הצעות שונות, אין כרגע הצעה קונקרטית עליה יש לדווח למשקיעים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully