וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוח ישיר מסיימת את הרבעון בהפסד של כ-15 מיליון שקל

אתי אפללו

2.9.2007 / 12:02

זהו הרבעון השני ברציפות בו רושמת החברה הפסד; גם החברה הבת, ישיר איי.די.איי, מציגה תוצאות חלשות



למרות ששוק ההון היטיב עם חברות הביטוח ברבעון השני, של משפחת שניידמן מסיימת את הרבעון השני עם הפסד של כ-15 מיליון שקל. את החציון הראשון של שנת 2007 מסיימת החברה עם הפסד מפעילות שוטפת (בניכוי רווח רישומי מביטול הפרשה לעתודה) מצטבר של כ-20 מיליון שקל. ההפסד נובע בעיקר מהשקעה של כ-22.8 מיליון שקל לטובת הקמת הפעילויות בצ'כיה ורוסיה יחד עם השקעה של כ-5.8 מיליון שקל לטובת הקמתה והשקתה של פעילות מימון ישיר אשר עוסקת במתן הלוואות לצורך רכישת רכב משומש.



עם זאת, ביטוח ישיר מראה ברבעון השני קיטון ברווחים מעסקי הביטוח, שהסתכמו בכ-28.6 מיליון שקל לעומת כ-41.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של כ-32%. חלק מהקיטון ברווחים מעסקי ביטוח נובע מפעילות חברת הביטוח של ביטוח ישיר - - שהציגה ברבעון השני קיטון של כ-26% ברווחים מעסקי ביטוח.



עם זאת, ביטוח ישיר מתחילה לראות תוצאות מפעילות החברה הבת הפולנית. הפרמיות שגבתה החברה הבת הפולנית, LINK 4, ברבעון השני הסתכמו בכ-83.4 מיליון שקל לעומת כ-65.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-27.5%. הרווח הנקי הסתכם בכ-4 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.







בנוסף, במהלך הרבעון השיקה ביטוח ישיר את הפעילות של החברה הבת בצ'כיה, חתמה על עסקה להצטרפותו של תאגיד הביטוח הבריטי R&SA כשותף בפעילות הבינלאומית והודיעה על כוונתה להתחיל בפעילות ביטוחית ברוסיה וכן להיכנס לשוק בסלובקיה.



ביטוח חקלאי



חברת ביטוח שסוגרת את עונת הדו"חות היא חברת הביטוח הקטנה ביטוח חקלאי. רווחי החברה בששת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-24.7 מיליון שקל לעומת 4.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות מעסקי ביטוח כללי הסתכמו ב-12.5 מיליון שקל לעומת כ-0.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות מהשקעות גדלו ב-85% והסתכמו ב-29.4 מיליון שקל לעומת כ-15.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully