וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרודי הציע המנכ"לות לאיקה אברבנאל

נתן ליפסון ואיילה צורף

2.9.2007 / 12:21

יורה לכל הכיוונים: ממלא מקום מנכ"ל בזק סירב להצעת נמרודי. ועדת האיתור שהוקמה תיאלץ לשבת על המדוכה

בישיבתו ביום חמישי האחרון החליט דירקטוריון "מעריב" להקים ועדת שתאתר מנכ"ל לחברה - כך נודע ל-TheMarker. יו"ר הוועדה יהיה עופר נמרודי, והחברים האחרים בה יהיו יו"ר הדירקטוריון דייב קמחי והדירקטורים שמשון שפירא וארנון פרלמן. פרלמן הוא החבר היחיד המשמש כנציגו של גוסינסקי בדירקטוריון.

נמרודי עצמו החל לחפש אחר מנכ"ל שיחליף אותו כבר לפני כמה חודשים. עתה תעבור האחריות לוועדת האיתור, שהוא היו"ר שלה. נמרודי כבר הציע את התפקיד הזה לכמה מנהלים, אך עד כה ללא הצלחה. אחד מהם הוא רוני קליינפלד, שהיה מנכ"ל העיתון עד נובמבר 2002. קליינפלד נאלץ אז לעזוב את התפקיד אחרי שנמרודי הטיח בו טענות קשות.

שם נוסף שעלה הוא סבינה בירן, לשעבר מנכ"לית ישראייר שבשליטת נוחי דנקנר, ואולם גם איתה לא התגבשו המגעים לידי הסכמה. באחרונה בדק נמרודי עם מ"מ מנכ"ל בזק לשעבר, איקה אברבנאל, את האפשרות שייקח על עצמו את התפקיד, אך אברבנאל דחה את ההצעה.

מאז התפוצצה העסקה שבה אמור היה איש העסקים שלדון אדלסון לרכוש את השליטה ב"מעריב" עזבו את העיתון או הודיעו על עזיבתם העורך הראשי אמנון דנקנר, הפובליציסט הראשי דן מרגלית, שני המשנים למנכ"ל משה ראובני ואביעד פרידמן וכן עורך nrg ומי שהיה סגן עורך העיתון, חיליק שריר. לאיש מהם לא נמצא עדיין מחליף.

מ"מעריב" נמסרו הדברים הבאים כתגובה: "אכן בכוונתו של מר עופר נמרודי למנות מנכ"ל למעריב הוצאת מודיעין, בד בבד עם מינוי עורך לעיתון. אין בכוונתו לפרט מי המועמדים, ומיד עם מינוי המנכ"ל נודיעכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully