וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת ישראל תפרסם השבוע מכרז להקמת רשת ארצית של חנויות נוחות בתחנות הרכבת

גלי ברגר

2.9.2007 / 13:41

רשת החנויות צפויה להיפתח באוקטובר 2008



רכבת ישראל תפרסם השבוע מכרז להקמת רשת ארצית של חנויות נוחות בתחנות הרכבת אשר צפויות להיפתח באוקטובר 2008.



הזכיין שייבחר יקים ויפעיל בתחנות הרכבת רשת חנויות שישלבו שירותי מזנון עם מוצרי נוחות, בדומה לפעילות הקיימת כיום בתחנות הדלק ובתחנות רכבת ברחבי העולם. בתחנות יוצעו שירותי מזנון, מוצרי נוחות, עיתונים, פארם, משיכת מוזמנים, כרטיסי חיוג לחו"ל, סיגריות ועוד.



בשלב ראשון יוקמו חנויות נוחות בשמונה תחנות רכבת מרכזיות, בהן תחנת האוניברסיטה, השלום וההגנה בת"א, חדרה, רחובות, באר שבע מרכז, קריית אריה בפתח תקווה ומודיעין מרכז.



לאחר תקופה בה יופעל השירות בשמונה התחנות הראשונות, תיבחן הפעילות ותישקל האפשרות להרחיבה לתחנות רכבת נוספות. בתחנות הקטנות תאפשר רכבת ישראל לזכיין הארצי שייבחר להציע מגוון מוצרים מצומצם יותר עם דגש על שירותי המזנון.



כיום פועלות בישראל ארבע רשתות של חנויות נוחות, שלושתן בתחנות דלק ובבעלות חברות הדלק: yellow של פז, מנטה של דלק ו-so good של סונול ואלונית של דור אלון, שפועלת יותר במתכונת של מינימרקט בחלק מהסניפים. דודי ויסמן, הבעלים של דור אלון, רכש בשנה שעברה גם את רשת am pm, מינימרקטים הפועלים בעיקר בתל אביב ונמצאים כעת בתהליך התרחבות. עבורם זו יכולה להיות אפשרות מעניינת להיכנס למתחמי הרכבת.



כיום ניתן למצוא בתחנות רכבת בעיקר דוכני קפה, רבים מהם של עלית קפה, אשר רכשה את קופי טו גו. לדברי רכבת ישראל, נושא עלית ייבחן לאחר שתיבחר הרשת המפעילה וכמובן בהתאם לתנאי החוזה עימה, אך המגמה היא לפעול תחת מותג אחד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully