וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט תובע מצ'רלטון 5 מיליון שקל בגין הפרת החוזה על זכויות שידור הליגה הגרמנית

יעל ולצר

2.9.2007 / 16:06

במשפט שהתקיים בגרמניה נפסק כי יש להחזיר את שידורי הבונדסליגה בלעדית לערוץ הספורט



לאחר שביום חמישי האחרון פסק בית המשפט הגרמני באופן סופי כי משחקי הליגה הגרמנית ישודרו בערוץ הספורט בלבד, עולה המאבק בין בעלי ערוץ הספורט לחברת צ'רלטון מדרגה. ערוץ הספורט הודיע על כוונתו לתבוע מצ'רלטון 5 מיליון שקל בגין הפרת החוזה על זכויות שידור הליגה הגרמנית.



ערוץ הספורט חתם עוד בעונה הקודמת 2006/7 על הסכם לשלוש שנים עם הספק הגרמני, על שידורי הליגה הגרמנית. לפני כחודש קיבלו בערוץ הודעה מהספק הגרמני על ביטול ההסכם. במקביל פירסמה חברת צ'רלטון את ההודעה שהיא רכשה את זכויות השידור לבונדסליגה, ושמשחקי הליגה הגרמנית ישודרו בערוציה.



לאחר מאבק משפטי מתוקשר בין שתי החברות, שנע לסירוגין בין בית המשפט המחוזי בתל אביב לבין בית המשפט המחוזי במינכן, הוא הגיע לידי סיום במינכן, שם התקיים ביום חמישי האחרון דיון במעמד שני הצדדים והספק הגרמני. בסיום הדיון הודיעו שלושת השופטים הגרמנים, זיגאן, דקר ושווב, על החלטתם לבטל את טענות הספק הגרמני. השופטים הורו להחזיר את שידורי משחק הבונדסליגה לשידור בלעדי בערוץ הספורט.



היום נודע ל-TheMarker כי בעקבות ההחלטה, הגיש ערוץ הספורט, באמצעות עורכי דינו משרד קסוטו- נוף, לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה כנגד ביטול ההסכם, במסגרתה נתבעת גם חברת צ'רלטון בסך של 5 מיליון שקל בטענה להפרת חוזה.



לטענת ערוץ הספורט, הבסיס לתביעה הכספית הוא כי צ'רלטון עמדה מאחורי הודעת הביטול ששלחו הגרמנים, זאת בניסיון להעביר את זכויות השידור לידיה.



מצ'רלטון נמסר: "התגובה מגוחכת, נשמח לברר אותה בבית המשפט".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully