וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסטים: מכירותיהן של רדוויז'ן ופוליקום יצמחו בשיעור ניכר בעקבות מתקפת הטרור

יהודה שויצר

14.9.2001 / 21:45

להערכתם, חברות רבות יעדיפו להשתמש בשיחות ועידה מצולמות ברשת מלטוס לפגישות; חברת ההשקעות קונסלבס העלתה את המלצתה לחברות רדוויז'ן ופוליקום ל"קנייה"

צמיחה צפויה במכירותיהן של חברות העוסקות בתחום שיחות הוועידה המצולמות, ובמיוחד של חברות כגון רדוויז'ן ופוליקום לאחר אירועי הטרור הקשים, כך מעריכים אנליסטים.

להערכת האנליסטים הצמיחה במכירות תנבע מהעדפת חברות רבות לנהל את עסקיהן בשיחות ועידה מצולמות דרך הרשת ולמעט בטיסות ממקום למקום. "כל מי שנמצא בענף שיחות הוועידה בווידיאו, נמצא במקום הנכון בזמן זה", אמר בריאן אדאמיק, סמנכ"ל תפעול בחברת מחקרי השוק "יאנקי גרופ".

הפחד מטיסה הוא רק גורם אחד שיעודד את המכירות של ענף זה, גם העלייה במחירי הדלק והקיצוצים הנרחבים בתקציבי הנסיעות הפכו את המדיום שמציעות רדוויז'ן ופוליקום לאטרקטיווי יותר בתקופה זו.

"טרגדיה מסוג זה משמשת כקטליזטור", אמר ה.סי ויינרייט, אנליסט נייג'ל קונסלבס. ויינרייט העריך כי מהטרגדיה הנוכחית ירוויחו ראדוויזיון המפתחת מוצרים וטכנולוגיה אשר מאפשרים תקשורת של קול, וידיאו ונתונים בזמן אמת על גבי רשתות מבוססות פרוטוקול אינטרנט. פוליקום, ווייר וואן וגנטר קומיוניקיישן.

חברת ההשקעות קונסלבס העלתה את המלצתה לחברות רדוויז'ן ופוליקום לדרגת "קנייה".

פוליקום האמריקאית, הנסחרת בבורסת תל אביב ובוול סטריט, רכשה את חברת אקורד הישראלית ב-340 מיליון דולר. פוליקום מפתחת, מייצרת ומשווקת מגוון של מוצרים בתחום גישה לרשת ומוצרים רחבי סרט. פתרונות התקשורת המשולבים של פוליקום מאפשרים לעסקים ולמשתמשים עסקיים למצות את יתרונות תקשורת הקול, וידיאו ונתונים על גבי רשתות פס רחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully