וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל גביש יחליף את דוד ברוך כמנכ"ל בנק ירושלים

רם דגן

2.9.2007 / 19:49

גביש מונה לפני שנה למנכ"ל לאומי למשכנתאות; יחליף את המנכ"ל הפורש של בנק ירושלים בנובמבר



יובל גביש, מנכ"ל לאומי למשכנתאות, יחליף את המנכ"ל הפורש של בנק ירושלים, דוד ברוך. גביש יחליף את ברוך, העוזב את הבנק לאחר עשר שנים בנובמבר הקרוב.



גביש (50) מונה רק לפני שנה למנכ"ל לאומי למשכנתאות במקום ראובן צאבג. גביש נכנס ללאומי לפני 26 שנה ולפני תפקידו כמנכ"ל בלאומי למשכתנאות שימש כמנהל מרחב ירושלים בחטיבה הבנקאית של לאומי. בעבר מילא גביש שורה של תפקידי מטה במרחבים, וניהל מספר סניפים עסקיים וקמעונאיים בבנק.



בנק ירושלים נחשב לאחד הבנקים הקטנים הבודדים שפועלים באופן עצמאי ולא תחת אחת מחמש הקבוצות הבנקאיות הגדולות. הבנק נשלט על ידי משפחת שובל ומפעיל פחות מעשרים סניפים. הבנק מתמחה במתן משכנתאות וליווי פיננסי של בנייה למגורים, מה שמבטיח שהניסיון שצבר גביש בתחום בשנה האחרונה יבוא לידי ביטוי בתפקיד החדש.



המנכ"ל החדש יצטרך להתמודד בטווח המיידי עם פרשת חפציבה. בנק ירושלים מימן חלק מהפרויקטים הבעייתיים של חברת הנדל"ן הקורסת, בעיקר בירושלים וסביבתה.



מבנק לאומי נמסר: "כשיהיה לבנק מה להודיע הוא יעשה זאת באופן מסודר". מבנק ירושלים נמסר כי "הבנק בוחן מועמדות של מספר אנשים ויודיע כאשר יבחר את המועמד המתאים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully