וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות שערים באחד העם

2.9.2007 / 17:51

יום המסחר נפתח במגמה חיובית והתנהל לאורך כל המסחר בטירטוריה החיובית. בהיעדר פרסום נתוני מאקרו מהותיים, מה שנתן את הטון באחד העם היה הבורסה בנוי יורק אשר ננעלה ביום שישי בעליות שערים חדות וזה בעקבות פרסום נתוני מאקרו מהותיים. יצוין כי למרות העליות החדות מחזור המסחר היה דל יחסית והסתכם ב- 980 מיליון שקלים, דבר אשר מצביע על חששות המשקיעים בעקבות התנודתיות הרבה אשר משדר השוק בתקופה האחרונה. בסיכום יומי עלה מדד ת"א 25 ב- 1.9%. מדד ת"א 100 טיפס ב- 1.8%. מדד היתר 120 עלה ב- 0.9%.

מניות הבנקים אשר פרסמו בשבוע החולף דוחות מצויינים למחצית השניה של השנה נסחרו היום בהתאם למגמה כאשר בסיכום יומי עלה מדד ת"א בנקים ב- 1.5%. פועלים נסחרה בעליות שערים כאשר בסיכום יומי עלתה המנייה ב- 1.3% במחזור של 63 מיליון שקלים. לאומי עלתה ב- 1.2% במחזור של 70 מיליון שקלים. דיסקונט זינקה ב- 1.7% במחזור של 17 מיליון שקלים.

היום לא התנהל מסחר במט"ח אם זאת במסחר של אופציות שקל דולר גילמו האופציות עליות שערים קלות של עד 0.2%.

באפיק הסולידי נרשמה מגמה מעורבת כאשר באפיק השקלי השחרים הקצרים והבינוניים ניסחרו ללא שינוי עם נטיה לעליות שערים. השחרים הארוכים נסחרו בירידות שערים של עד 0.1%. באפיק הצמוד מדד נסחרו הגלילים בעלי המח"מ ים הקצרים בעליות של עד 0.1%. הארוכים רשמו ירידות חדות של עד 0.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully