וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ אגו טוטאל וערוץ הספורט רכשו בכ-50 אלף דולר את זכויות השידור למשחקי גביע העולם ברוגבי

יעל ולצר

3.9.2007 / 10:45

רכישת הזכויות הוערכה בכ-50 אלף דולר, סכום לא גבוה יחסית לספורט



מיילן טנזר, מנהל ערוץ אגו טוטאל ומנכ"ל ערוץ הספורט לשעבר, הביא לשיתוף הפעולה שנחתם בין שני הערוצים, ערוץ הספורט וערוץ אגו טוטאל, לשידור משחקי גביע העולם ברוגבי. רכישת הזכויות הוערכה בכ-50 אלף דולר, סכום לא גבוה יחסית לספורט, אבל בהתחשב בכך שהמדובר ברוגבי, הוא מוגדר ריאלי.



אגו טוטאל ישדר את משחקי הבתים המוקדמים, החל ב-7 בספטמבר, וערוץ הספורט ישדר את שלב הגמר שיתקיים באוקטובר. בסך הכל מתוכננים תשעה משחקים בשידור ישיר, ושני משחקים נוספים יוקלטו וישודרו שלא בזמן אמת, בשל העובדה שהם מתקיימים במהלך יום כיפור.



זוהי הפעם הראשונה שערוץ אגו טוטאל, שעלה לפני מספר חודשים, משדר שידורי ספורט ישירים. בערוץ הסבירו שהבחירה דווקא ברוגבי היא בגלל שהענף הפך היום לאחד מענפי הספורט הפופולריים בעולם, והעובדה שהגביע העולמי מהווה את אירוע הספורט השלישי בגודלו אחרי גביע העולם בכדורגל והאולימפידה.



למדינות רבות יש נבחרות רוגבי, כמו אנגליה, צרפת, דרום אפריקה ואוסטרליה, ונבחרות של איטליה, רומניה, ארגנטינה וסמואה נחשבות לחזקות בענף. טנזר: "אגו טוטאל אמנם מתמקד בספורט הזירה, אבל יש חשיבות להציג ענפי ספורט אחרים, גבריים וקשוחים, כמו רוגבי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully