וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירית איזקסון מונתה ליו"ר ישראכרט

רם דגן

3.9.2007 / 11:35

שרי אריסון בסבב מינויים: המנכ"ל חיים קרופסקי יהיה סגן היו"ר והאחראי על פיתוח הפעילות בחו"ל. אורי פז ימונה למנכ"ל

שרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים, ממשיכה את המהפכה בקרב המנהלים הבכירים של הבנק, ועכשיו חברת כרטיסי האשראי של הבנק, ישראכרט, עומדת על הפרק. בתקופה הקרובה יודיע הבנק על מינויה של אירית איזקסון ליו"ר החברה. איזקסון, מקורבת של אריסון, תחליף בתפקיד את דני דנקנר שמונה לאחרונה ליו"ר הבנק במקום היו"ר המודח, שלמה נחמה.

במקביל, חיים קרופסקי, שמכהן כמנכ"ל תשלובת ישראכרט ב-12 השנים האחרונות, ימונה לסגן יו"ר ישראכרט. קרופסקי יהיה אחרי בעיקר על הפיתוח העסקי של חברת האשראי בחו"ל. בשלב הראשון הוא ינסה להפיץ את כרטיסי האשראי של החברה באמצעות הבנק התורכי שבשליטת בנק הפועלים. מי שימונה למנכ"ל במקום קרופסקי הוא אורי פז, כיום מנהל איזור השרון בבנק, ומי שנחשב לאחד הכוחות העולים בבנק הפועלים.

אירית איזקסון, שמכהנת כדירקטורית בבנק הפועלים בשבע השנים האחרונות, ואף כדירקטורית בחברה לישראל של האחים עופר, היתה המועמדת של שרי אריסון להיות סגנית היו"ר של דני דנקנר. אולם, המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, חשש כי המינוי שלה נועד על מנת לדלל את הסמכויות של דנקנר כיו"ר ופסל את המהלך.

המינוי ליו"ר ישראכרט אמור להיות מינוי יוקרתי לא פחות. בשנים האחרונות הפכה חברת כרטיסי האשראי לאחד ממנועי הצמיחה העיקריים של הבנק. אשתקד הרוויחה החברה 120 מיליון שקל ובנוסף העבירה לבנק הכנסות של כ-350 מיליון שקל.

בנק הפועלים מנהל בחודשים האחרונים מו"מ למכירת 25% מהחברה לחברת הביטוח הפניקס, ו-10% נוספים לבנק המזרחי-טפחות. במקביל פועלת החברה לבצע הנפקה בבורסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully