וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט הדמיה הולכת חזק על הודו: תשקיע 1.2 מיליארד דולר ב-50 קניונים במדינה

נתן שבע

3.9.2007 / 16:02

הקניונים ומרכזי המסחריים יוקמו ב-7-5 השנים הקרובות



הדמיה שבשליטת מוטי זיסר הולכת חזק על הודו. פלאזה סנטרס, החברה הבת של אלביט הדמיה תשקיע 1.2 מיליארד דולר ב-50 מרכזי בידור וקניונים שיוקמו בפונה ובנגלור כך על פי הודעה שפורסמה היום במומבי. הנכסים ייבנו ב-7-5 השנים הקרובות. ככל הנראה ייבנו חלק מהמרכזים ביחד עם יזמים מקומיים.



הודעה זו מצטרפת לשורת עסקות נוספות שביצעה החברה בהודו בחודשים האחרונים. לפני חודשיים נכנסה החברה לפרויקט מגורים ענק בבנגלור ביחד עם אחד מיזמי הנדל"ן המקומיים, בעל היקף מכירות של 3 מיליארד דולר שישתרע על שטח של 1,200 דונם. זהו ככל הנראה הפרויקט הגדול ביותר מבין היזמים הישראלים שפועלים כרגע בהודו.



לאלביט שני פרויקטים נוספים בעיר פונה, פרויקט בקוצ'ין ורשת בתי חולים בקולקאטה (לשעבר כלכתה). אלביט פעילה בהודו לצד יזמי נדל"ן ישראלי אחרים, כמו שיכון ובינוי של שרי אריסון והחברה הפרטית, אלעד של יצחק תשובה, אלקטרה נדל"ן נכסים ובניין, החברות של אליעזר פישמן.



לאחר שהשווקים במזרח אירופה היו השווקים החמים של היזמים הישראליים בעשור האחרון, מבקשים הישראלים להשקיע בהודו, שנהנת מצמיחה חזקה של כ-9% בשנה. הצפייה היא כי הצמיחה תחלחל גם לשכבות האוכלסיה החלשות יותר ותגדיל את הביקושים לדירות, וגם לקניונים ומרכזי מסחר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully