וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד עו"ד אפרתי גלילי להט ושות' מתפצל; עו"ד דן להט עוזב את המשרד

נורית רוט

4.9.2007 / 9:43

כך נודע ל-TheMarker; הצדדים: הפירוד בוצע ברוח טובה, ולהט אף ישכור חלק מהקומה השנייה במשרד אפרתי-גלילי



שנה ותשעה חודשים לאחר המיזוג, מתפצל משרד עורכי הדין אפרתי, גלילי, להט ושות' וחוזר למתכונתו הקודמת כמשרד אפרתי-גלילי - כך נודע ל-TheMarker. עו"ד דן להט, שהצטרף למשרד בינואר 2006, עוזב את המשרד בסוף חודש זה, יחד עם קבוצת עורכי הדין עמה הגיע, המונה שישה עורכי דין.



המשרד המשותף אפרתי גלילי להט מנה כ-20 עורכי דין, ועסק בתחום המסחרי: מיזוגים ורכישות, דיני חברות, שוק ההון וניירות ערך, מימון, היי-טק, וכן פרסום, מדיה ותקשורת. בין הלקוחות שהביא עמו להט למשרד נמנים קבוצת שרם-פודים-קלנר, קבוצת מקאן אריקסון, שטראוס עלית, כיתן, גלידות שטראוס, משרד הפרסום ראובני פרידן, יונייטד, פלרם ועוד.



לדברי עו"ד דוד אפרתי, השותף המנהל במשרד, "הסכמנו בזמנו על תקופת ניסיון של שנתיים. באחרונה הגענו למסקנה שהניסיון לא כל כך מוצלח. מדובר על פילוסופיות חיים שונות, תפישות ניהוליות שונות ורצונות שונים. תפישת העולם שלנו היא להישאר משרד בוטיק. דן היה יותר בעד ללכת לכיוון של סופר מרקט מסוג OneStopShop. למה שלא ינסה את זה? אצלנו זה לא מתאים".



לדברי אפרתי, "כשהתמזגנו עם דן רצינו לבדוק מנהיגות חדשה במשרד שתוביל את המשרד הלאה. לא ל-100 עורכי דין, אלא למשרד שמתמחה בתחומים שונים. הגענו למסקנה שהתוכניות שלנו שונות ושזה לא מתאים. לכן החלטנו להיפרד, הכל ברוח טובה מאוד. דן נשאר לשבת אצלנו במשרד, הוא ישכור מאיתנו חלק מהקומה השנייה של המשרד, הוא לוקח את הלקוחות שלנו ואנחנו עוזרים לו. אם היינו רבים אתו היינו צריכים אותו מתחת לאף שלנו?"



להט מסביר: "הפירוד הוא ממש לא על רקע אישי, אלא ברמה של הבנה שיש לנו שתי תפישות עולם, שככל שעבר הזמן הבנו שהן לא יתחברו. כשהתמזגנו האמנו ששתי המסגרות יצרו מסגרת גדולה יותר, אבל ככל שחיים יותר זמן ביחד אתה מגלה שעם כל הרצון הטוב לפעמים אנשים לא חושבים אותו דבר".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully